pyrkyrisisko

neuvotonisosisko

Hei, olen 21 vuotias "nainen" ja haluaisin tietää miksi mulle on käynyt näin? Olen aina ollut hyvä sisko ja yhtäkkiä siskoni alkoi puhumaan musta pahaa ja viemään multa mun kavereita, sillä on aina ollut pakkomielle menestyä kaikessa paremmin kun minä, hän on siis pikkusiskoni. Ja toissapäivänä kun yritin puhua siskolleni järkeä että ei päätyisi takaisin exänsä kanssa joka petti häntä kolmen eri naisen kanssa ja siskoni vielä tietäessään tämän haluaa silti olla hänen kanssaan. Yritin vaan auttaa ja hän alkoi mulle huutaa (facebookissa) että yritän pilaa hänen elämänsä. Oltiin siis noin 2 kuukautta sitten aika ilmiriidoissa, juuri samasta syystä = jatkuvasta tappelusta, itse pistin välit jäihin koska en jaksanut tuntea enää yhtään enempää syyllisyyttä joistain vanhoista asioista, jotka ei edes liittynyt siskooni. Hän on tehnyt minulle niin paljon pahaa, esimerkiksi pannut mun exää kun olin sen kanssa vielä yhdessä ja kävi uudestaan panemassa sitä kun ei oltu enää yhessä. Kummatkin sillon 2kk sitten sanoimme toisistamme todella ilkeitä asioita ja sillon toissapäivänä hänen oli taas pakko saada mun tuntea syyllisyyttä ja toi taas niitä asioita esille vaikka oltiin juuri saatu sovittua enkä ollut tehnyt mitään pahaa tai sanonut mitään pahaa hänestä 2kk. Olin taas neuvoton. Aloin itkemään hysteerisesti, poistin siskoni kavereista, aloin heittelee tavaroita ympäriinsä ja itkin tunnin lattialla, olin hermoromahduspisteessä. Mitä voin tehdä? koska silti tykkään siskostani, en voi enää tässä vaiheessa sanoa rakastan koska se juna on mennyt jo. Ehkä sitten kun hän muuttaa tapansa....

4

273

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ikäväääää

Aikamoinen kuspää toi sun siskos :D

• neuvotonisosisko

sanos muuta ja tyhmä päästään

• 77755512

voi sua tuun halaa :3

• moimoianteeks

voi sua :(( auttaisko hali :3 ja älä ota tätä pahalla mutta siskos kuulostaa huoralta anteeks mutta en haluu puhua paskaa :( ja kui vanha tää sun sisko on?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      74
      2902
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      64
      2763
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1812
    4. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      17
      1649
    5. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1647
    6. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1590
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      19
      1488
    8. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1287
    9. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1263
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1249
    Aihe