Olen kuullut, että nutella on tosi hyvää leivän päällä ja muutenkin! Haluaisin tietää saako sitä ostettua suomesta, tai tilattua suomenkielisiltä sivuilta?
Nutella suklaalevite
12
2460
Vastaukset
- yrtti1123
En ole kuullukaa ikinä
- asssa
Löytyy löytyy, kannattaa esimerkiksi Citymarketeista käyäd katselemassa. Uskon että muissakin isommissa marketeissa on. Samaa tavaraa on kyllä myös eri paketeissa, kannattaa tsekkailla :--)
- nhfnfnnnnnnnnnnnn
Löytyy melkein joka kaupasta nykyään. Ei vaan pakosti ole makeishyllyillä vaan hillojen lähellä.
- KYLLÄLÖYTYYNUTELLAA!
Sitä on varmasti Lidlissä! Voisin vaikka lyödä vetoa. Ass-Marketissakin sitä on siellä hillohyllyjen luona. Muista kaupoista entiiä :))
- jiri4
En itse suosittele. Yli-imellettyä ja hintaista tököttiä. Samaa tavaraa löytyy halvemmilta valmistajilta, eri etiketeillä. Yllättyisitte, muuten jos tietäisitte miten montaa kallista nimi-brändiä myydään ns.kyöhisnimillä (mm.pirkka, rainbow, euroshopper, milbona...) paljon halvemmalla. Ei kannata maksaa tuotteen nimestä ylimääräistä.
- NutellaFani
Älä puhu p#skaa!!! Se on taivaallisen hyvää vaalean leivän päällä. Ei terveellisin vaihtoehto, mutta ihanaaa!
- nutella?
Hyvä juttu! Heti ostoksille!
- 13v
Myös raidallinen nutellan tyyppinen maistuu hyvältä leivän päällä.. :3
- tebcr5ghr
EI oo nutellan tyyppinen.
Nutella on pähkinäsuklaalevitettä, kauppojen halpalevitteet on suurin osa vaan pelkkiä suklaalevitteitä. NUTella = NUT = pähkinä.
Mikää ei vedä vertoja OIKEALLE Nutellalle. - Anonyymi
tebcr5ghr kirjoitti:
EI oo nutellan tyyppinen.
Nutella on pähkinäsuklaalevitettä, kauppojen halpalevitteet on suurin osa vaan pelkkiä suklaalevitteitä. NUTella = NUT = pähkinä.
Mikää ei vedä vertoja OIKEALLE Nutellalle.Et ilmeisesti paljoa oo näihin levitteisiin tutustunu.
Nutellassa on vain 13% PÄHKINÄÄ.
Ja esim. Pirkan levitteessä määrä on täysin sama.
- jejajejwo
mun mielestä noi halpisversiot ei oo maistunu yhtä hyvälle, mutta viimeksi ostin kaupasta niki- nimistä versiota kun nutellahylly oli tyhjä ja on ihan maistuvaa :) halvempaa myöskin!
- no en tiedä
Ihastuin tähän syntisen hyvään levitteeseen kevään Kööpenhaminan-matkalla. Sitä oli aamupalapöydässä tarjolla. Kokeilin lättyjen / pannukakkujen välissä - nam! Muutenkin siellä Nutellaa käytettiin paljon nimenomaan vohveleiden yms. paistettujen makeiden herkkujen välissä. Lämmin vohveli Nutella = taivas.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 863176
- 883023
- 681862
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191812- 271711
- 211691
- 241677
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi321336- 481327
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91309