Tamperekin karsii lentoja talvikaudeksi, mutta onko tietoa Lontoon lennoista?
Onko sinne siis lentoja talvikaudella?
Tampereen lennot
6
644
Vastaukset
- Yhdistele lentoja
Ryanair lentää Tampereelta Lontoosen talvikaudella kolme kertaa viikossa. Jos et pysty ottamaan Ryanairilta meno-paluuta eli päivät eivät sovi, kätevää on varata Ryanairilta toiseen suuntaan ja toiseen sitten Air Balticilta tai SAS/Blue1:lta. Sekä Air Baltic että SAS/Blue1 myyvät edullisesti yhden suuntaisia lippuja Tampereelta/Tampereelle. Itse yhdistelen näitä usein. Finnair on tässäkin kallis ja joustamaton. Finnairilta ei voi ostaa edullisesti yhden suntaisia lippuja.
- a___p
itse olen varannut talvikauden viikonloppu matkat niin että menen tampereelta lontooseen perjanaiaamuna airBalticilla ja paluu maanantaina suoraan toimistolle ryanairilla.
jos takaisin haluaa tulla jo sunnuntai-iltana, järkevin on finnairin paluulento. silloin kannattaa ostaa lippu ba:lta, hinta on murto-osa finnairin lipun hinnasta. - jei3
Miksi ryanair.com ei näytä yhtään lentoa Tampereelta Malagaan? Voiko kaikki lennot olla jo tosiaan varattu vai mikä mättää? Tästä päivästä helmikuun alkuun asti katsoin ja yhtään lentoa ei löytynyt.
- when?
Sepä se. Mainostaa Kaunasiinkin 23 eurolla, kun vain tietäisi koska sinne lennetään.
- MHelena
Marraskuusta maaliskuun loppuun yhtiö pitää taukoa Malagan lennoissa, niinkuin edellisinäkin talvina. Miten voisimme vaikuttaa siihen, että lennot jatkuisivat ympäri vuoden ? Luulen kysyntää olevan.
Toivottavasti Tampere Alicante lennot jatkuu Kiitos
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 742992
- 682857
- 681832
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171699- 241657
- 261632
- 201610
- 481307
- 381283
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91279