Hei kaikki vuokratyöntekijät! Teen koulutyötä vuokratyöntekemisestä ja olisi kiva kuulla millaisia kokemuksia vuokratyöntekijöillä on omasta asemastaan osana työyhteisöä? Millaista kohtelua (positiivista/negatiivista) olet saanut tilaajayrityksen esimiehiltä, työkavereilta ym. Oletko kokenut olevasi osa työyhteisöä vai sen ulkopuolella?
Vuokratyöntekijän asema tilaajayrityksessä
4
222
Vastaukset
- studentti
Kannattaisko ehkä kuitenkin lähestyä mahdollisia vuokratyöntekijöitä jotain muuta kautta, kuin täällä suomi24:ssä..?
Meinaan vaan, että tätä kautta saadun tiedon todenperäisyys voipi olla vähän kyseenalaista. Täyttäneekö tieteellisen tutkimuksen kriteereitä...
nimim. itekin väsään kysely pohjaista kirjotelmaa samasta aiheesta :) - Ex-Orja Stadista
http://keskustelu.suomi24.fi/node/10780745
Luepa tuo keskustelu ja muodosta oma mielikuvasi vuokratyön "ihanuudesta" joka on aika kaukana tuosta hpl.n scheissesta.. - Positiivinenkosuotta
Itse olen saanut ihmismäisen kohtelun. Toimitusjohtaja, inssit, sihteerit, jne. tervehtivät. Joskus sukeutuu hetken keskustelukin.
Muistan, kun ennen viime äitienpäivää minut käskettiin istumaan alas kahville!
Työ kun on likaista, usein kiireistä, on paljon kivampi tehdä, kunihan oikeesti arvostetaan työpanostani. Olen siivooja.
Samaa arvostusta olen kokenut muuten myös työnantajani taholta, siinä muodossa että palkka tulee tehdystä, varmasti. Ja mielipiteellänikin on merkitystä tietyissä tilanteissa- sekä itse työt saa tehdä ihan kuin hyvä tulee...
Joskus on venyttävä, esimerkiksi vapaalta, ja jotkin keikat on ikäviäkin... Mutta pääsääntöisesti tunnen että elämäni on tasapainossa asioiden välillä. Voi kyllä olla että oman työn kokemiseen vaikuttaa eniten oma asenne, tai tapa ajatella.
Minun työni on palvelualalla.
En ole missään sitä varten, että ihmiset kokisivat minut riesaksi jota pitää väistellä, tai jonka työ on jokin ykkönen-
Minusta on ihana, kun toiset voi tulla siisteihin tiloihin töihinsä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465347Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5481899Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771110Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591028- 77963
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53941- 59880
- 228834
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50813Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58748