FSX Lentonopeus

............

Mistä johtuu että kun lennän autopilotilla esim. Learjet 45 niin nopeutta ei aina voi nostaa paljoa yli 600km/h tai alkaa ylinopeus piippaus kun välillä taas voi mennä reilusti päälle 800km/h?
Olen kokeillut vaihtaa realistisen sään selkeään säähän mutta sekään ei vaikuta.

4

215

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • feetfeet

miten korkeus vaikuttaa kokeiluusi.?

• B752

Minun mielestä sinulla on korkeuden kanssa onglemia, kuten edellinenkin vastaaja jo sitä kysyi. Mitä korkeamalla lennät sitä matalampi on ylinopeusraja. Itse kun lähden esim. B757 koneella ilmaan, nousun jälkeen kiihdytän n. 315 solmuun, kun taas lentokorkeus lähestyy (esim. 38000 jalkaa) olen joutunut jo siihen mennessä pienentämään nopeutta n.270 solmuun juuri ylinopeus rajan takia. Eli mitä korkeamalla lennät sitä pienemmän lentonopeuden kone vaatii. Syytä siihen en nyt tästä osaa sanoa, mutta niin se vain on.... Ainakin simulaattori maailmassa.

• samaa ihmettelen

eli todellisuudessa esim. se 38000 jalkaa ja silti nopeus joku 450-550 knots..?
        FSX:llä kans lennelleenä.

• B752
        samaa ihmettelen kirjoitti:

eli todellisuudessa esim. se 38000 jalkaa ja silti nopeus joku 450-550 knots..?
        FSX:llä kans lennelleenä.

Niin tuohan riippu ihan konemallista. En tiedä miksi tuossa POSKYN Bojossa tulee jo siinä 290 - 300 knots paikkeilla overspeed raja, kun ei viitsisi millään ylinopeuksilla lennellä, ja kuunnella sitä hel***inmoista piipitystä ja ulinaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      101
      8053
    2. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      107
      5657
    3. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      279
      5003
    4. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
      Ikävä
      49
      4943
    5. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      76
      3727
    6. Mitä palveluita mies..

Haluaisit tilata minulta? -N
      Ikävä
      54
      2940
    7. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      64
      2667
    8. Olet oikeasti ollut

Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.
      Ikävä
      22
      2508
    9. Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit

Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘
      Ikävä
      29
      2442
    10. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      42
      2358
    Aihe