Minulla on Panasonicin DVD-tallennin. Tallentaa digiboxin kautta digikanavaa kovalevylle ja pystyn sitten siirtämään sen DVD:lle. Tallennin on tarpeen, koska minulla on videokamera, josta on kiva siirtää juttuja DVD:lle ja niitä voi katsoa sitten televisiosta. Muutenkin laite on hirmu kätevä.Tallenin on toiminut moittettomasti jo 7 vuotta.
Ilmeisesti jos joudun vaihtamaan uuden digitelevision en voi enää käytää kyseistä tallenninta? Vai voiko digiboxin jättää paikalleen kytkettynä uuteen telkkariin ja tallentaa DVD:n kovalevylle digiboxin kautta? Mitään teräväpiirtoohjelmia ei olisikaan tarkoitus edes yrittää.
Jos ei onnistu täytynee jättää johonkin nurkkaan vanha kuvaputkitelevisio ja käyttää DVD-tallenninta sitä kautta.
Onko niin, että vanhat DVD-soittimet eivät muutenkaan sovi uusiin digitelevisioihin vai onko DVD-laitteiden käyttö sitten mahdollista jos liitännän voi tehdä jollain muulla kuin scartilla? Ilmeisesti uusissa televisioissa ei ole scart- liitäntä mahdollisuutta?
Jos kuulostan torvelta, se johtuu tietämättömyydestä.
DVD-tallennin ja uudet televisiot
Tonttu
3
207
Vastaukset
- kertoja.
digiboksia voi käyttää edelleen 'noinkin'. .....Useimmilla uudenkin TV:n omistajilla on tallentava digiboksi. Suosittelen sullekin. DVD-tallentimen voit kytkeä siihen jos haluat käyttää sitä DVD:n tekoon....tai mihin tahansa
- Vielä toimii
Kyllä nykytelkkareissakin on vielä scart-liittimet olemassa, eli voit käytellä laitteitasi ihan samaan malliin kuin ennenkin.
Digiboksin ja DVD-tallentimen saat uuten telkkariin kiinni siinä missä vanhaankin, mutta uudessa sinulla on vielä lisäksi se telkkarin oma digiviritin tarjolla. - Tonttu
Kiitos vastauksistanne.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 732815
- 642703
- 681792
- 241637
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä161580- 201570
- 151412
- 481267
- 381243
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91229