Tämä palsta on ihan oikeassa paikassa, koska Feng Shui liittyy hyvin juuri esimerkiksi sisustamiseen tai talon sijainnin suunnitteluun.
Itse opettelen käyttämään näitä oppeja nimenomaan tasapainoisen ja miellyttävän sisutuksen/ilmapiirin luomiseen. Moni Feng Shuin perusasioista ovat itseasiassa hyvinkin selviä ja luonnollisia juttuja, mutta niitä ei ole vain tullut ajatelleeksi sen tarkemmin. Esimerkiksi sängyn sijainti: sängyn pitäisi sijaita siten, että se ei ole suoraan vastapäätä ovea, vaan sopivasti sivummalla, mutta kuitenkin siten, että siinä makaava hlö näkee esteettä ovelle. Liittyy vaistoihin/turvallisuuden tunteeseen (näet kuka ovesta tulee).
Jos avokonttoreissa käytettäisiin hyödyksi Feng Shuin oppeja, niin ihmiset viihtyisivät niissä paremmin. Koskaan ei esimerkiksi pitäisi sijoittaa työpistettä siten, että muut tulevat tai kulkevat ohi henkilön selän takaa. Tämäkin liittyy ihmisen vaistoihin; luo turvattomuutta ja selän lihakset jännittyvät vaistomaisesti mahdollisen, selän takaa tulevan uhan vuoksi.....
Mielenkiintoista on tämä siis ja kokeilemisen arvoista :-)
Feng Shui on tasapainon luomista
5
370
Vastaukset
- Märkä Masa
Oma Feng Shui löytyy siitä, että toiletin, jääkaapin ja sängyn välinen yhteismatka on alle 10m, ja että kaukosäätimestä löytyy paristot.
- fenkku brenkku
Kyllä mie tykkään kans, oma feng shui kostuu hyvästä huusi lukemistosta ja olutkopasta.
- semac.on.the.vodka
Idea sinänsä ihan hyvä tässä Feng Shui jutussa, ne jotka eivät sitä turvallisuutta halua sängyn asettelemisesta tutustustuvat C.Norris tiukka kantapää otsaan kouluun. Amerikassa tämän luulsi olevan suosittua, asetan konekiväärin jääkaappiin ja olen hakevinani maitoa kun olen peloissani. :)
- Anova Muumi
Ohoh, olihan täällä yksi asiallinenkin postaus. Kiitos siitä. Vaikka vielä on hieman matkaa antoisaan keskusteluun itse aiheesta.
Tuntuu olevan hillbilly raksaäijille vähän liian kova paikka edes nähdä koko aiheen olemassaolo kun on niin paljon lolife kommentteja ja älyllisesti rajoittuneiden väsäämiä "vitsejä".
Ehkä tällainen moderoimaton (ts. hyvin lievästi moderoitu) foorumi mihin voi kirjoittaa rekisteröitymättä on vähän huono alusta kunnolliselle Feng Shui keskustelulle. - 20+5
Ei tällä palstalla ole muuta kuin kunnollista feng shui keskustelua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374835Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4901498Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59840
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57717