Hei! Olen huomennut että minun chinchilla ei oikein tahdo syödä. Chinchilla on tyttö ja täyttää joulukuussa 1 vuoden. Johtuuko tää siitä kun meille tuli äskettäin kissa taloon? Chinchila ei tahdo syödä heinää eikä pellettiä :(. Ainut on mikä kelpaa on näkkileipä. En kyllä ole koko aika vieressä kyttäämässä että syökö se vai ei mutta kuitenkin mitä neuvoksi jos se ei syö kuiva heinää eikä pellettiä. Chinchillalla on 5 vuotias tyttäkaveri joka syö hyvin. Olen tarjonnut tänne nirppanokalle heinää ja pellettiä eteen mutta ei le kiinnostunut. Yhden pelletin nappas käteen otti yhden haukun ja pudotti sen maahan. Onko normaalia? Pitääkö viedä lääkäriin jos ei ala syödä?
Chinchilla ei syö.
Nirppanokka
1
481
Vastaukset
- accd
Oletko seurannut chinchillan painoa? Jos chinchilla ei oikeasti syö, niin syy tulisi selvittää mahdollisimman pian. Chinchilla voi mennä nopeastikin huonoon kuntoon ja syömättömyys on hälyttävä oire! Sillä voi olla esim. hampaissa vikaa tai tosiaan stressaa kissasta. Oletko huomannut muutoksia ruuan kulumisessa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682600
- 622562
- 681752
- 241577
- 201500
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91440- 151362
- 381213
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81167- 251086