Hei! Tämä ei kuulu Paintball alueelle mutten löytänyt äkkiseltään sopivaa aluetta. Osaisiko joku neuvoa minua? Olen 22-vuotias nainen ja haluaisin oppia käyttämään aseita ja ampumaan harrastukseksi. Kertoisiko joku miten minun tulee aloittaa? Liitynkö johonkin kuntani ampumaseuraan? Saako siellä opetusta aseiden käytöstä?
Ampuma-aseet
ww1990
1
136
Vastaukset
- hirvestäjä
Uskoisin että paras tapa on liittyä ampumaseuraan ja uskoisin että siellä opastavat aseiden käytössä, aseluvan hankinnasta ym tarvitset. Jos paikkakunnalta tai läheltä ei löydy ampumaseuraa, niin metsästysporukan kautta voisi päästä kokeilemaan ampumista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e651977- 1041901
- 1441649
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151641- 1031609
- 851587
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2851357- 1191289
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241160- 701132