Tietääkö joku jotain kyseisestä näyttelijästä? Nimi on tuttu ainakin Muumien tunnarista, mutta siihen se sitten jääkin. Onkohan kyseinen näyttelijä edes hengissä, kun ei missään mitään hänestä lue (paitsi wikissä jotain haparaa)? Siellä näyttääkin siltä ettei vuoden -94 jälkeen ole ollut julkisuudessa lainkaan tämä Matti.
Näyttelijä Matti Ruohola?
8
2768
Vastaukset
- Hieno näyttelijä
Matti Ruohola esiintyi 80-luvulla joissakin ohjelmissa. Parhaiten hänet tunnetaan kuitenkin Muumeista joissa hän antoi äänensä Muumipapalle ja haisulille.Tosi karismaattinen näyttelijä. On elossa ja yli 70 mut ehkä eläkkeellä.
- muumipappa3
Hiljattain tuli Työmiehen päiväkirja jossa kyseinen näytteliä oli toisessa miespääroolissa.varmaan tehty 60-luvun lopulla tai keskivaiheella.Hyvä elokuva.
- muumit forever
Matti sai taiteilijaeläkkeen kesällä 2013. uutisoitiin iltalehessä ainakin.
- liuppa
No nyt kuoli.
- votelo
Itse asiassa jo 16.2.
- äm pellonpää
votelo kirjoitti:
Itse asiassa jo 16.2.
Näistä voisi lukea ELONETista vaan kun uudistuksen jälkeen ei toimi !!!
- votelo
Wikipediassa kerrotaan Ruoholan maininneen, että aina kun hän on ollut mukana Visa Mäkisen elokuvissa, se on merkinnyt hänelle elämänmyönteistä ja iloista aikaa. Kuulostaa hiukan huolestuttavalta. Millaistahan hänen elämänsä sitten on ollut muuten? Anteeksi että tällaisia kyselen henkilöstä, joka on hiljattain edesmennyt, mutta olen lukenut tuon mainitsemani jutun jo paljon aikaisemmin.
- äm pellonpää
Voisi kuvitella ettei noissa Visa Mäkisen kuvissa menty aina ihan veren maku suussa puristaen , molemmat herrat kuitenkin ansaitsevat meiltä suuren arvostuksen , edes näin osin jälkeenpäin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e1103449Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä362061- 1472003
- 1041961
- 1211773
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161679- 851607
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2881452- 1231371
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241220