Pulmallinen tilanne

Elämä on vaikeeta

Hei!

Minulla on ollut jo pitemmän aikaa sutinaa yhden itseäni noin 5 vuotta nuoremman tytön kanssa ja hän on todella ihana. Vielä muutama päivää sitten luulin, että olen rakastumassa häneen, mutta pitkän baarireissun tuloksena sattui kömmellys, joka pilasi kaiksen. Löysin itseni seuraavana aamuna yhden vähän itseäni vanhemman miehen sängystä, ja kyllä olen bi seksuaali, mutta ongelmaksi on nyt käynyt, etten enää tunne tätä tyttöä kohtaan samoin, kun ennen. Flirttailu on kyllä jatkunut kummaltakin suunnalta, mutta se ei vaan tunnu enää samalta.

Tämä kokeilu miehen kanssa joka sattui myös olemaan ensimmäinen kerta miehen kanssa, on pyörinyt mielessäni jatkuvasti, mutta tämä tyttö ei. Onko kenelläkään kokemusta tälläisestä tilanteesta, että meneekö tämä huuma ohi ja kannattaako minun jatkaa flirttailua tämän tytön kanssa?

8

470

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hmm?

Onko mahdollista, että oletkin homo?

• rakkauttako?

Et sä oo voinu oikeesti olla rakastunu siihe tyttöö jos juokset samalla miehissä!

• tohtoritoveri

oletko harrastanut seksiä myös tämän naisen kanssa?

• Elämä on vaikeeta

Suhde tämän naisen kanssa on jäänyt pelkkään flirttailuun.

• Onneksi on jäänyt
        Elämä on vaikeeta kirjoitti:

Suhde tämän naisen kanssa on jäänyt pelkkään flirttailuun.

vain flirttailuun, kun itsesi miehen kanssa sängystä löysit. -tyttö säästyi paljolta, kun ette ehtineet sänkyyn asti.

Viisainta jättä flirttailut tytön kanssa, kun toisen miehen muna maistuukin sinulle.

• varokaa nuoret?

Nuoret jotka luette tätä pasltaa, varokaa vanhoja ukkoja. He haluavat käyttää teitä vain hyväksi. Älkää lähtekö tuosta noin vian vanhojen äijien mukaan.

• Hurmio ja huuma

Kysyt, meneekö tämä huuma ohi. Voin vakuuttaa, että aina huuma menee ohi, ennemmin tai myöhemmin.

• Elämä on vaikeeta

Eli sanotko, että minun pitäisi jatkaa lähentymistä tämän tytön kanssa? Vaikka en saakkaan tätä kokemusta miehen kanssa pois mielestäni?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      90
      3285
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      88
      3053
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1872
    4. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      19
      1852
    5. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      30
      1787
    6. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      21
      1711
    7. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1687
    8. Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!

Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi
      Tv-sarjat
      34
      1399
    9. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1327
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1319
    Aihe