Hei. elisiis jos joku on tai tietää jonkun ketä ois kiiinnostunut ostamaan 2 nenäpäiväperuukkia jotka OLISI AVAIN ROBININ KEIKALLE ROBIN vetäisi vielä VIP keikan 2 henkilölle kenellä peruukit ovat 16 muulle henkilölle. tossa alhaalla sähköposti minkä summeri lähetti minulle lukekaa siitä tietoja :d
Olet voittanut Summerin kilpailusta nenäpäiväperuukin! Robinin keiikka on ilmainen, mutta peruukilla ei pääsekkään pelkästään keikalle! Sinä ja sinun yksi valitsemasi ystäväsi pääsee tapaamaan itse Robinia hänen hotellihuoneeseensa! Hotelli huoneessa Robin vetää VIP-keikan sinulle, yhdelle ystävällesi ja kuudelletoista muulle onnekkaalle. Sinut ja sinun ystäväsi tullaan noutamaan 19.10. Hamburger börssin respasta kello 15.40. Paikka on siis Kauppiaskatu 6, 20100 Turku. Sokos Hotel Hamburger Börs.
eli konsertti olisi ihan parinpäivän päästä joten vastatkaa nopeasti jos joku on kiinnostunut. peruuukit pitäisi itse noutaa Porista ja antaisin osotteen sitten yksityisesti viestillä jos joku on kiinnostunut ja HINNAKSI pyytäisin n.40e mutta jos joku ei niin paljon suostuisin maksamaan EHDOTTAA sitten itse hinnan ja sillein laittakaa viestiä joko chatissa tai ihan tässänäin :)
ROBININ KONSERTTI 19.10 !
nida.knihti
1
96
Vastaukset
siis laittakaa viestiä sähköpostiin tai tähännäin jos olette kiinnostunut :) *
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577370Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7393651Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3762046Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1681844- 861499
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841401- 911300
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631267Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2621251- 811164