Nyt olisi halpa ja hyvä kaksio Ylikiimingin keskustassa. Elikkäs tilava kaksio, olohuone, keittiö, makuuhuone ja wc/suihkutila. Sauna on yhteisessä tilassa. niin kuin sanoin että halpa. Asunto on ihan alkuperäsissä tilassa. Tänä kesänä tehty katto ja ikkuna/ovi remontti. Ikiomaksi tai hyvä sijoituskohde. Lisätietoja saa s.postin kautta. Kiitos.
Yhteystiedot: heidi.vimpari@gmail.com
O: Asunto Ylikiimingissä
heidi..
3
392
Vastaukset
- osmrai@gmail.com
Sori tuli väärä s posti!Olin kiinnostunut siitä ylikiimingin asunnosta,itse nyt asun helsinki,olen lähtöisin muhokselta,ps lisätietoja kaivataan?T osku
- heidi..
Vastasin s-postiin. Onhan se sinun s-posti : osmrai@gmail.com
- heidi..
Tätä Asuntoa ei enää ole myynnissä!!! outoa kun tätä ei voi etes poistaakkaan!!!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e1013184- 1471993
Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä351962- 1041951
- 1211763
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161679- 851607
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2871433- 1231351
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241210