Moikka.
Elikkäs neuvoja/vinkkejä/kokemuksia kaivataan!
50-luvun talo alkuperäinen tiilikatto, pitäisikö jo vaihtaa vai vaan huoltaa, kuinka kestäviä on? hintoja vaihdolle / huollolle??
Toinen talo jossa 90-luvulla laitettu peltikatto jossa nyt pinnoite irtoilee. Pitäisikö huoltaa jotenkin vai meneekö pelti vaihtoon? HIntoja huollolle / vaihdolle. Kumpikin rintamamiestalo tyyppisiä taloja ja alueen varsinais-suomi.
Kiitos hyvistä vinkeistä etukäteen!!
50-luvun talojen tiilikatto ja peltikatto, neuvoja kaivataan..
6
346
Vastaukset
- aljohin5
Onko kuvat kattosta?
- Tietämätön
Ei ole tähän hätään kuvia.. Ei ole minun taloja, mutta haluaisin mahdollisesti ostaa jomman kumman. Varsinkin tuo tiilikattoinen tällä hetkellä kiinnostaa. En vaan tiedä noista kattojutuista yhtään..
- aljohin5
Tietämätön kirjoitti:
Ei ole tähän hätään kuvia.. Ei ole minun taloja, mutta haluaisin mahdollisesti ostaa jomman kumman. Varsinkin tuo tiilikattoinen tällä hetkellä kiinnostaa. En vaan tiedä noista kattojutuista yhtään..
Selvä. Kun tarvit apua- soita asuun Salossa. www.peltiveljekset.fi
- sirkku2
50luvun tiilikatto jo tiensä loppussa, eli siihen taloon suosittelen uutta kattoa....toisessa saattaisi selvitä maalauksella....mutta maalauskin kallista jos 100m2 niin hinnat liikkuu 2500-5000välillä itse uusin vanhan kattoni kun mietin maalausta ensin mutta päädyin uusimiseen ja en ole katunut, vaikka 10000€ kustansikin;=) jos uusit katon niin suosittelen pikku firmaa lehtisaaren dekanex teki mulle ja olen ollut tyytyväinen, isommat firmat tarjosi melkein puolta kallimmalla... ja onnea talon etsintään
- aljohin5
Soita! Koska saa katsota paikka- et tä tehda tarkempi tarjous, tai riita kuvasta.
- aljohin5
www.peltiveljekset.fi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 732805
- 632694
- 681792
- 241637
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä151568- 201560
- 151412
- 481267
- 381243
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91229