Tämän juoman on huomattu antavan paras kehitys ja maksimimäärä tehoaineita.
Kyseessä on siis supersmoothiepalkkari, joka juodaan heti treenin jälkeen.
(n. 1-1,5 tuntia ennen treeniä voidaan juoda samanlainen treeniin valmistava palkkari)
1 prk maitorahka
1 dl A rasvaton luonnonjogurtti (probiootti)
2 rkl vehnänalkioita
5 saksanpähkinää (suolaamaton / paahtamaton)
1 dl marjoja (mustikka, mustaherukka, marja-aronia)
1/2 banaani
1 kpl granaattiomena
1 tl hunajaa
Sekoita tämä smoothieksi tehosekoittimessa ja nauti heti treenin jälkeen.
Mielellään kaksi annosta päivässä. Toinen esim. treeniin valmistavana juomana 1-1,5 tuntia ennen treeniä.
Kehitys on varmaa.
Aminohappo-, hiilihydraatti-, rasvahappo-, antioksidantti- ja fytokemikaaliprofiili on optimaalinen. Anabolinen juoma joka nostaa veren testotasoja.
Supersmoothiepalkkari
11
167
Vastaukset
- mnrgtbf
"Tämän juoman on huomattu antavan paras kehitys ja maksimimäärä tehoaineita"
On huomattu, missä? Vai onko tämä superpalkkari vain omassa päässäsi?- Vihdoinkin nro1
On huomattu omassa kehityksessä.
- ap:lle
Alkuperäisessä ohjeessa on mukana vielä ripaus sitruunaa, koska sitruuna moninkertaistaa ravintoaineiden imeytymisen.
- see oon
On hyvä joo.
- khun
Tuota "vitamiinipommia" ei ehkä sitten kannata juoda yhdellä huikalla. Vaan hieman ajan kanssa. Mahdollisesti jonkin kiinteän ruoan kanssa, esim. täysjyväruisleipäpalan kanssa. Näin mutu tuntumalta.
- pikasmoothie
1 dl rasvatonta jugurttia
1 dl rasvatonta maitoa
puolikas banaani (toinen puolikas suuhun)
1 dl mansikoita
= nopeaa ja edullista. - Perusheralla
Heh... Olin ihan varma, että tämä on taas joku ripulipalkkari-ohje ;-D
Ei ollut, ihan hyvältä vaikuttaa. Mutta jaksaako joku oikeasti vääntää noin monimutkaista palaria? Ja eikö tuosta tule ennemminkin lusikkatavaraa?- Vihdoinkin nro1
Joo lusikallahan tuo smoothie syödään.
Tekemiseen menee muutama minuutti kunnon tehosekoittimella ja hyvvöö on!
- iIIuminatus
Soseelle/vanukkaalle keksittiin hieno ulkomainen nimi smoothie..varmaan ppaljon maukkaampaa - ja kalliimpaa!
- parasta on
Ei se ole sen kalliimpaa kun itse ostaa raaka-aineet ja sotkee tehosekoittimessa.
1 prk (250g) maitorahka
1 dl A rasvaton luonnonjogurtti (probiootti)
2 rkl vehnänalkioita
5 saksanpähkinää (suolaamaton / paahtamaton)
1 dl marjoja (mustikka, mustaherukka, marja-aronia)
1/2 banaani
1 kpl granaattiomena
1 tl hunajaa
2-3 tl aitoa sitruunamehua
Superruokaa!!!
- smoothiefani
Jos laittaa liikaa erilaisia marjoja, hedelmiä jne. smoothattuna mausta tulee helposti outo, tunnistamaton josta voi saada vatsan sekaisin. Minusta paras smoothie on tehdä kerralla korkeintaan kahdesta eri marjasta ja/tai hedelmästä? Tai jopa yhdestä marjasta tai hedelmästä. Seuraavalla kerralla vaihtaa toiseen. Tällä tavalla maku pysyy mukavasti tunnistettavana ja vatsa ei oireile.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 742932
- 652783
- 681822
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171669- 241657
- 201600
- 221533
- 481297
- 381263
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91259