Tervehdys,
Osaisiko kukaan auttaa minua ja minun ongelmaani. Olen pelannut Black opsia varmaan se kaksi vuotta jo. Mutta parin kuukauden tauon jälkeen aloin jälleen pelaamaan, mutta peli lagii ihan hulluna ! Olen päivitellyt näytönohjaimen ajurit ja masennellu black opsin uudestaan etc. Mutta peli lagii edelleen vaikkei ennen laginut ollenkaan? :/ Auttakaa?
Kiitos vielä etukäteen kaikille hakkeriheikeille (::
Black ops
Hakkeriheikki
3
98
Vastaukset
- PS3freak
Ongelma on siinä että konsolisi on tuuletin on viottunut. Kannattaa kokeilla imurointia tai konsolin omaa tuuletinjärjestelmää. Jos ei toimi revi kaikki johot irti ja käännä konsoli toisin perin ja avaa ruuvit tai kiinnikkeet ja ota tuuletin irti ja puhdista se vaikka luutulla.
- PS3freak0
Jos sekään ei toimi niin lähetä black ops peli sen tekijälle postissa. Black ops maksaa postimaksun.
PS:oon PS3freak - toivotonapuri
mikään ei kestä ikuisesti ja varsinkaan bo. Se alkaa lagiin aina jossain vaiheessa!
Itse en tiedä vikaa, mutta kyllä sen jotenkin korjatuks saa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997720- 1075567
- 2664758
- 494733
- 733483
- 502788
- 582477
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222428Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292382- 412264