Olen suunnitellut pitäväni halloween juhlat 3.11.2012 eli pyhäinpäivänä. Nyt olen kuitenki lukenut netistä että juhlat olisivat yleensä jo lokakuun viimeisenä viikonloppuna. Olemmekohan siis ainoita jotka menevät sitten illanpäätteeksi halloween asuissa paariin? Onko pyhäinpäivänä edes baarit auki?
Olisi kiva saada asiallisia vastauksia :)
Juhlitaanko halloweenia pyhäinpäivänä?
4
177
Vastaukset
- hw
Hei! Minäkin olen ajatellut pitää halloween juhlat 3.11.12. Onko tämä tyhmä päivä, tuntuuko että halloween olisi mennyt ohi jo sitten? "Oikea" päivähän on 31.10, mutta se on keskiviikko.. Mutta onhan meitä ainakin sitten kaksi jotka pitävät halloween juhlat 3pv! :D
- hw
Ja on baarit silloin auki, aukioloajat löytyy varmaan baarien omilta sivuilta.
- jhfk
Ok mukava kuulla että joku muukin :D luinkin jostain etttä suomessa vietetään halloweenia 31.10-4.11. sattuvalle lauantaille.
- laura
täällä myös iso porukka joka viettää 3.11! harmi vain kun baareissa halloween teemaa löytyy enemmän 27.10.... nyt vähän hakusessa minne jatketaan / jos jatketaan ollenkaan kerran missään pidetä halloween pippaloita 3.11
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e1173565Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä362111- 1472013
- 1051976
- 1211773
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161689- 851607
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2881462- 1231371
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241230