KAIKKI jotka tietää siitä paikasta yhtään mitään niin tulkaa kiltit kertomaan? Tiedän että siellä on ympärivuorokautinen - sekä päiväosasto, mitä muuta? Sain lähetteen sinne, mutta en joudu ympärivuorokautiselle osastolle, päiväosastosta en ole varma.. Ihan kaikki mahdollinen tieto olisi tarpeen! Tietääkö kukaan kauan kestää sinne pääsy sen jälkeen kun lähete on tehty, kun tila ei kuitenkaan ole ns. hengenvaarallinen? Kiitos jo etukäteen!
Lapinlahden sairaalan sh-klinikka
5
326
Vastaukset
- Tiuhti
voi sori tää tuli kolme kertaa :D älkää suuttuko
- kaisa
Olin bulimikkona päiväsairaalassa muutama vuosi sitten. Aluksi kävin vain vastaanotolla, mutta sitten parin viikon setin joka päivä paikalla, yöksi kotiin. Mitä haluaisit paikasta tietää? Päällimmäisenä muistikuvana on uusien rentoutumiskeinojen löytyminen, kun niitä vaan muistais edelleen käyttää...
- Tiuhti
kaisa kirjoitti:
Olin bulimikkona päiväsairaalassa muutama vuosi sitten. Aluksi kävin vain vastaanotolla, mutta sitten parin viikon setin joka päivä paikalla, yöksi kotiin. Mitä haluaisit paikasta tietää? Päällimmäisenä muistikuvana on uusien rentoutumiskeinojen löytyminen, kun niitä vaan muistais edelleen käyttää...
Millasta siellä oli? Paranitko? Miten se auttoi sua? Millasia ihmisiä siellä oli? Haluan tietää kaiken mahdollisen. :D
- tiuhj
Lapinlahdessa ei ole enää sh-hoitoa. se on siirtynyt hesperiaan spykiatriakeskukseen
- Tiuhti
Totta puhut!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692653
- 622592
- 681772
- 241597
- 201520
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91460- 151372
- 381223
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81187- 251096