Onko tuo uiminen pakollista ja entä jossei osaa uida?
Uiminen armeijassa
7
475
Vastaukset
- N
Toiset opettelevat.
- 3+6
Jos ei osaa niin on siellä uimakoulu. Ei sielläkään ole pakko oppia jos ei millään opi, merkkaavat vaan papereihin suoritetuksi, thats it.
Itse en oikeasti millään opi uimaan ja oli ihan sinällään että pääsin uimakouluun - en oppinut sielläkään uimaan, mutta sillä välin kun muut tetsasivat täydessä varustuksessa 25-30 helteessä hiekalla, itse pääsin pulikoimaan ja saunomaan ja vetämään munkkia sotkuun.. Höhö.
Sen jälkeen uimataidottomia rupes ilmaantuun lisää yllättäen.. - Kelluntaupseeri
Meillä se oli ihan ohjelmaan merkittyä palvelusta ja mikäs siinä. Normaaliin armeijan menoon verrattunahan uinti on silkkaa lepolomaa.
- 9kkwllpå
kertokaas lisää intin uimisjuttuja.
- Öbis
Omia kokemuksiani merivoimista
- 25 ja 200 metrin uimataitotestit (ei merkitystä ajalla tai tekniikalla, kunhan saa suoritetuksi)
- Uinticooper
- Rynkkyviesti, sukelletaan muovinen rk altaan pohjasta ja uidaan sen kanssa
- Pelastusuinti- ja hyppytekniikat
- Totuttelemista meressä selviytymiseen, myös kylmässä vedessä - tkkbfg
kertokaa lisää uintijuttuja
- vanha gona
Meillä oli aikoinaan vekaralla käytäntö, kun seistiin altaan reunalla rivissä, tuli käsky että uimataitoiset askel eteenpäin , jokainen sai päättää mitä tekee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 742862
- 642743
- 681812
- 241647
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171619- 201580
- 181454
- 481287
- 381253
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91239