tiedättekö?
ilmaisia teoriakoe harjoittelu sivuja?
6
5175
Vastaukset
- Saa
Autokoulusta saa tunnuksia, joilla pääsee kunnon teoriaharjoituksiin, jotka yleensä ovat maksullisia, mutta kun autokoulu niistä jo maksaa, niin tunnukset varmaan kuuluvat autokoulun perimiin maksuihin.
- ahmako
inssi.fi
indriving.com- Jarkko2018
easyapps.fi
- Tee-se-itse-ope
Nuo aiemmin mainitut eivät ole ilmaisia, eivätkä vastaa oikeaa koetta. Nykyään ole enää valokuvia, vaan sellaisia 3D-kuvia. Itse ostettiin tarjouksessa ollut paketti Ajokaistan sivulta (muistaakseni reilun kympin) ja ainakin opettajan teoriakoe meni helposti läpi.
- minnamakinenrr
Noi 3D kuvat näyttää ihan 90-luvun tekniikalla tehdyiltä, ite harjottelin valokuvilla ja läpi meni. Samat elementit noissa kuvissa on oli ne sit kököt 3D:t tai ei, hyvin oppii molemmilla
- Jarkko2018a
tuo easyapps:in ohjelma on ilmainen ja toimii hyvin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 863166
- 883013
- 681862
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191802- 271701
- 211681
- 241677
- 481327
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi321326Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91309