Oon 16v tyttö ja päätyny harrastaan melko usean (n. 10) partnerin kanssa suojaamatonta seksiä. Kumppanini ovat olleet itseäni reilusti vanhempia, n. 20-30 vuotiaita ja aikalailla pillunhimosia veikkoja. Paksuksi en ole vielä pamahtanut, mutta ties mitä tauteja näitten öiden vuoksi minussa muhii. Maksua en siis peri, olen vain aika helppo.. Mut minkäs sille voi kun tälle tielle lähteny nii koko ajan tekee mieli. Mitä mieltä ootte, miten pääsen tästä tavasta eroon?? Hauskaa ja vauhdikasta on ollu ja kokenu olen monenmoista mutta eipä tää kai järkevääkään oo... Tarvitsen kipeästi apua, koska yritykseni lopettaa nää yhen yön säädöt on epäonnistunu niin useesti..
Onko tämä normaalia????????
8
573
Vastaukset
- huolestunut-76
Olet kamala nuori huora. Lopeta touhut heti, ammattiauttaja olisi tarpeeen. Tuolla menolla ei ole vaikea arvata tulevaa ammattiasi..... Mieti mitä vanhempasikin ajattelisivat......
- mullasaaratsastaa
Uuh, tuollaisia nuoria neitoja kaivattais kipeesti täällä Turengin suunnalla ;)
- rosa88
mullasaaratsastaa kirjoitti:
Uuh, tuollaisia nuoria neitoja kaivattais kipeesti täällä Turengin suunnalla ;)
Tämä on tätä nykyaikaa ! Pannaan ketä huvittaa jos huvittaa. Ei oo kivaa.
- stop stop
Ei tuollinen ole normaalia. En osaa sanoa mitä oikein haet ja mistä tuollinen korvaustoiminto johtuu? Onko sinua hyväksi käytetty lapsena, onko seksuaalinen nautinto pakoa ja lohtua johonkin tunnevajaukseen? Etsikö lohtua ja läheisyyttä seksin kautta. Ihminen on myös hengellinen olento ja voi joutua himonsa orjaksi? Etsi apua ja ennen kuin persoonallisuutesi tuhoutuu? Olet itsetuhoinen ja et ota vastuuta omasta etkä mahdollisen tulevan lapsen elämästä. Jonkin aikaa elämäntapa voi mentellä ja voit kokea, että on hauskaa ja jännää, mutta pian olet ihmisraunio ja tuon pakkomielteesi ja himon orja.
- onneton olli
Olet aika säälittävä tapaus.Mene varaamaan aika terkkarilel ja sukupuolitautitesteihin heti! Varatkaa ika psykologille heti! Muuten sun tulevaisuutesi ajautuu huumeisiin ja prostituutuioon-ei hyvä!
- asdw3rads
kuulostat ihan normaalilta suomalaiselta teiniltä
- v-mäisyyttähän se
No siis ap.han varmaan on joku psykiatrian puolen 'ammattilainen' joka provoaa ja haluaa tytön 'hoitoon'.
- haloo hei
Joku viisaampi olis pyytänyt rahaa niiltä hulluilta panomiehiltä. Mut sinä jaat pimppiä ilmaiseksi. Ei sullakaan hyvin mene.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 903255
- 883033
- 681872
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191832- 301757
- 211701
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341369- 481327
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91319