Mulla on flunssa johon tarvittisin res.lääkettä, mutta päivystykseen tuskin kannattaa flunssan takia mennä? Ajanvarauksella ajan saa parin viikon päähän joten sillon mulla tuskin enää on flunssa, eli voiko tervehtyneenä mennä lääkäriin hakemaan apua tuohon flunssaan josta on jo parantunut?
Kuitenkin jossain vaiheessa se taas iskee ja sillon olis lääke valmiina!
Terveenä lääkäriin
inforMee
1
96
Vastaukset
- no niin no....
Itselleni on joskus annettu antibiootit valmiiksi, koska olen ollut lähdössä matkalle ja olen selittänyt, etten haluaisi joutua hakemaan vasta matkakohteessa lääkärinapua. Tosin tuolloin merkit jonkinlaisesta taudista ovat olleet jo lääkärin nähtävissä, ja tiedä häntä, miten kukakin lääkäri asiaan suhtautuu. Mutta jos nyt siis jotain neuvoja kaipaat, niin ehdotan että kokeile samaa: sano että tarvitset jotain matkaa varten lääkkeitä varmuuden vuoksi koska olet useaan otteeseen ollut viime aikoina sairaana ja pelkäät taudin uusiutumista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 743042
- 712911
- 681842
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191762- 271671
- 241667
- 201630
- 481317
- 381293
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91289