Heippis hei, maistoin tossa toissa päivänä Starter enerzy drinkkiä ja se maistui muovilta! Mitä ne saatanan eestiläiset ajattelee ku laittaa jotain paskaa enerzy drinkkeihin*!!. Ja juoma ei muuten ollut mikään 5/5 vaan 3/5!! ei helvetti..
STARTER ENERZY DRINK
10
192
Vastaukset
- heikkikuusela5625
nooo moro moro ! mullaki saatana sama onkelma, ostin 3 lavaa mutta helvetti ihan paskaa saatana !
- Djpete
Kiva kun sinäkin olet samaa mieltä. Minun mielestä Viro paskat BOIKOTTII!!!!
- john5
Vitun jonne juot varmaa ES ja möföö joka päivä ja toi ei liity mitenkää kotiviiniin!!...
ja se on ENERGY EI ENERZY! opettele kirjottaa ooksä joku 6 v jonne helsingist joka pelaa codii pikku muna hies!!!- john5onhomo
Minä ilmaisin oman mielipiteeni aivan asiallisesti ja minulla on sentää jo yksi kannattaja.
- enerzyonhomo
john5onhomo kirjoitti:
Minä ilmaisin oman mielipiteeni aivan asiallisesti ja minulla on sentää jo yksi kannattaja.
seki o joku su kaveri tai oot menny ite kirjottaa.
- saska2
MIKÄVITUN JOHN TULEEE TÄNNE AUKKOO ESSIENSÄ KAA SAATANA MITÄ VIKAA ENERKY JUOMISSA MUKA ON "%&""
- SDFGARGTHGTH
NE O EPÄTERVEELLISII, MENEE VITUSTI RAHAA, PIENENTÄÄ MUNAA, MUT SUL SITÄ EI HUOMAA KU EI NÄY SUURENNUSLASILKAA!!! ENK JUO ES JOS OSAAT LUKEE!!!!!
- vitunjonnet...
vitun nolo
- kusipäät
Haistakakaa paska pikku paskat vejätte ES:sää vaikka voisitte tehä kiljua perkele!!!
- samalla puolella
kusipäät kirjoitti:
Haistakakaa paska pikku paskat vejätte ES:sää vaikka voisitte tehä kiljua perkele!!!
Nii paskat
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692733
- 632664
- 681792
- 241627
- 201550
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91480- 151392
- 461234
- 381233
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81197