Rääkkääjä ehkä :(

Mietityttää

HEi! Minua askaruttaa yksi juttu mutta en ole aivan varma. :( Siksi kysynkin teiltä:) Niin siis olen seurannut naapuria ja se räääkkää ehkä se tekee niin että se jättää hevosia syöttämättä eli jonkun kuukauden ja sit se ei juota hevosia paitsi joskus. Ei todellakaan hevoset saa päivässä 25 litraa vettä. Ja joskus hän jättää vieläkin yhen hevosen pihallle kun ei jaksa hakea sitä kun ei saa heti kiinni :( Että onks tää hevosen rääkkäystä ainekin minusta näyttäää siltä?? :(

6

223

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • _katherine_

Mistä todella tiedät, että naapuri ei ruoki hevosia? Ota huomioon, että hän voi antaa hevosille ruuat tallissa, joten et pääse näkemään että hän niitä ruokkii. Entä onko hevosilla vesiastia tarhassa?

Jos hevonen ei anna kiinni, on ihan normaalia että sitten se jää pihalle. Ihminen ei hevosta saa kiinni takaa-ajamalla. Yleensä hevonen antaa kiinni myöhemmin. Jättääkö naapuri hevosen ulos hetkeksi vai koko yöksi?

Onko hevoset terveen näköisiä? Sekin kertoo jo paljon.

• Mietityttää

Katherine Olen päässyt monesti katsomaan ja hän ei anna hevosille edes silloinkaan ruokaa. Vesiastia on tarhassa mutta siellä ei ole koskaan vettä Mutta se taitaa johtua siitä että letku on niin hidas niin hän ei jaksa vain antaa. Siis tämä hevonen on kantavana ja hän jättää hevoset pihallle ja ei todellakaan oo terveen näköisiä sellasii raatoja joilla näkyy luut.

• !!!

Tee nimetön eläinsuojeluilmotus tuosta hommasta. c: Luulis vähän jo omistajan heräävän.

• kaitsu

onpa tyhmää rääkätä ei oo mitään tavallista homaa hevonen kärsii

• kaitsu

niin ihminen luulee olevansa aina oikees.Mutta sitten kun kärsii tarpeeks hevonen ja pelastuu tai kuolee niin voi käydä ihmisellekin.

• Kamalaa!!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      68
      2610
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      62
      2572
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1762
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1587
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1510
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1440
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1362
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1213
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1167
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      25
      1086
    Aihe