Nimeä kaksi George Harrisonin Beatles-biisiä ,joissa kitarasoolot soittaakin joku muu kuin tekijä itse.
Lokakuun pähkinä
13
101
Vastaukset
- vastustamatonbeatle
Helppo.
Taxman ja While my guitar gently weeps. - 18 + 3
For you blue lienee kolmas?
- Teisco Del Ray
Siinähän niitä on.Voi vitsi, tuskin ehdin konetta sammuttaa kun pähkinä oli jo palasina.
- nuts..
jatkopähkinä: missä kappaleessa soolon soittaa George Martin?...
...
...p.s. joululahjavinkki: Mauri Kunnaksen uusi kirja: Piitles -hienolta näytti teevees...- vastustamatonbeatle
in my life? Cembalon sukuisella soittimella, jon ka pyynnöstä toi kotoaan
- taantuma jää
Ei jaksa ymmärtää, tyhjästä tehdään tärkeää - ja aivot käyvät tyhjää.
- Teisco
Nuo kaikki ovat tärkeitä uskonkappaleita.Eihän noissa tosin vielä päästy kunnolla hifistelemään.
- Dhommi'
Dhommi', kiva kun huomasit sinulle niin käyneen
- ................
-muistaaxeni Martin soitti tavallisella pianolla sen In My Life soolon,se sit vaan nopeutettiin....mut joo; In My Life on oikea vastaus.
- vastustamatonbeatle
Niinhän tuo lukee netin ihmeellisessä maailmassa.
Minkähän soittimen Martin toi kotoaan ja mihin biisiin...
- hyvä....
....kyssäri.
- .nuts.
pähkinät ovat hyväksi
- no nuts
§ ei pähkinä mut, A Day In The Life ja I Want You (She"s So Heavy) ovat kaksi ääripään levyä Beatles-lauluissa; toisessa on kaikkein pisimpään kuuluva loppusointu, toinen loppuu kuin leikaten §
...cool...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997873- 1075617
- 2754881
- 494843
- 763617
- 512859
- 632615
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222478Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292412- 412294