Onkohan tällä palstalla Venäjällä ja erityisesti Pietarissa asuvia suomalaisia ?
Olisi mielenkiintoista lukea kokemuksia arkielämästä, työn- asunnon ja muiden asioiden järjestymisestä ja käytännön asioista. Kiinnostaa myös, mikä sai joskus muuttamaan Venäjälle: oliko syynä työ, rakkaus, seikkailunhalu tai vain halu kokeilla jotakin uutta. Miten viihtyminen, mitä on Suomesta ikävä, mitkä asiat Venäjällä ovat ehkä mukavampia kuin Suomessa ... ?
Olen itse ollut Pietarissa jonkun aikaa ja huomaan jostakin syystä pitäväni kaupungista koko ajan enemmän. Tietääkseni täällä on minun lisäksi aika monta muutakin suomalaista. Kokemuksista olisi mukava lukea.
Venäjällä asuvia suomalaisia ... ?
Pietarin suomalainen
2
268
Vastaukset
- justme3
Toivottavasti joku sinulle vastaisi, itselläki kiinnostaisi myös ko. asiat.
- nainen pietarista
Heippa, täällä nainen Pietarista! Viestistäsi on aikaa, joten en kirjoita nyt enempää. Yhteystiedot olisi toki mukava vaihtaa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 903265
- 883043
- 681872
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191842- 301767
- 211701
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341379- 481327
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91319