Onko sitä? Ja jos niin missä ja kuka soittaa?
Suomicountry?
13
1473
Vastaukset
- S-d
Tätä parempaa saa hakea, ei mitään Garth Brooks-pop-sontaa:
http://www.syren.fi/ - Heeby Jeebies
Hal Peters & the Stringdusters,Slap Sally Combo
ja Roy & the Texas Rangers (??).
Siinä muutama... - Bluesbeard
Kuunnelkaa kotimaista Band'O:ta siitä ei kantri/bluegrass parane
- Mie
Eikösse ole laskettavissa tähän kategoriaan?
- Juke box junkie
On niin hyvää kantria että ei uskois että on suomalaista
- Poikolainen
Country Express on ollut ja mennyt!........vanhaa kamaa ja paljastuu aika onnettomaksi yritelmäksi. Kannattaa odottaa uusia bändejä, toivottavasti niitä syntyy Suomeenkin.
- Mikko
olen samaa mieltä, Country Express on suomen paras bändi!
- metukka
Mikko kirjoitti:
olen samaa mieltä, Country Express on suomen paras bändi!
Country Express on vanhojen ukkojen humppaa! Eivät osanneet nykymittapuun mukaan mitään. Onks ne enää edes elossa?! Humppajengiä ne on!
- papparokkaa
metukka kirjoitti:
Country Express on vanhojen ukkojen humppaa! Eivät osanneet nykymittapuun mukaan mitään. Onks ne enää edes elossa?! Humppajengiä ne on!
taitaa jäädä poika sulta soittamatta net biisit puhumattakaan ne keikat, vanhanliiton-äijät net on ennenkin tehneet työt ja räkänokat piipittäneet kellarissa..tee nulkki perässä, äläkkä täällä leveile...karavaani kulkee ja koirat haukuu!!!!
- gina
...muutamia mainioita levyjä, löytyy vaikkapa hyvinvarustetusta divarista :)
- EVVK
ei kiinnosta yhtään
- anonyymi
Kantri Star, Tre 29.9
- Ammattilaaisen työtä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e651977- 1041901
- 1441649
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151641- 1031609
- 851587
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2851357- 1191289
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241160- 701132