Yritys

Kirjoitan apuohjelmalla muutaman sanan ja yritän siirtää sen tänne. Onnistui!

Kirjoitatteko muutkin näin?

12

95

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Silloin tällöin.
      Oikeastaan käytän Worksin kirjoitusohjelmaa, koska se huomauttaa tällaisen sanasokean kirjoitusvirheet ja ne voi sitten helposti korjata, ettei jää mitään ihan hassua näkyviin.
      Tosin melkein yhtä hyvä on Googlen työkalupakin Tarkista ohjelma.
      Paras taitaa olla kuitenkin Offisen tekstin käsittely, se kun huomauttaa jo suomenkielen kielioppivirheistäkin, mutta ei kai se täällä ole niin nokonuukaa.

• Katleija

Se on makuasia kirjoittaako ensin tekstinkäsittelyohjelmassa tai vain suoraan tähän, mutta jos pitkiä juttuja kirjoittelisin tekstinkäsittelyä käyttäisin, siinä kun on se korjaustoiminto. Palstallekin kaipaisin esikatselumahdollisuuden.
      Jos on innokas kirjoittelija tekstink.ohjelmalla juttua voi vaikka osissa rakennella ja pistää palstalle vaikka seuraavana päivänä.

Ja ajatelkaa alotteiden tekijät, kun inspiraatio iskee juttuja voi värkätä ihan varastoon. Sehän on ratonalisointia vaan.

• Oi ei,'ex tempore'

ja virheitä vilisee. - Ei ole aikaa. Eläkeläisellä on kiireitä.
        Lapsenlapset odottavat nytkin.

• Jopelkueiviittiny

Jos Sinulla on Googlen tyuökalupakki käytössä, niin sieltä löytyy kirjoitettujen sanojen oikoluku. = Tarkista.

• naisesta mummeliksi

Minä ainakin olen huomannut, että kannattaisi lukea tekstinsä ennen lähettämistä, niin ei tulisi virheitä. Mutta joskus se unohtuu. Ja sitten on virheitä:))

• Entäs kun teksti häipyy keswken kirjoittelun?

• Jopekueiviittiny
        Ruuneperi kirjoitti:

Entäs kun teksti häipyy keswken kirjoittelun?

Et suinkaan vaan nukahda välillä. Mulle käy joskus niin.

• taidat jukstata

että saat naiset liikkeelle.

• joutavoinen

Yritän kirjoittaa tähän jotakin. Kyllästyin lukemaan ja kyllästyin tv.n eduskuntaan. Pilviä on ollut mielen kiintoisen näköisiä koko päivän, varsinkin aamulla olivat värikkäitä.
      Lukea ei viitsi kun kaikki on niin turhanaikaista. Herätys oli aikoinaan myös yleensä turhanaikaista. Suomenkielessä on sellaisia kaksoismerkityksiä. Kirjoittaminen ei tunnu niin turhanaikaiselta. Itse en siirrä tätä mihinkään olkoon puolestani tässä.

• muistiinmuistiin

Itse kirjoitan suoraan tänne, mutta laitan muistiin aina välillä, koska pakkaa joskus teksti poistumaan taivaan tuuliin, hukkaan.

• Ne jotka ovat Kirjautuneet ,voi minun mielestäni lukea profiilista kaikki omat ja ne vieraat jotka haluat säästä (jonkun toisenkin kirkoituksia ) jos olet hänen kanssaan kaveri. . Sieltä usein käyn katsomassa mitä minun Mielikirjoittajat ovat saaneet aikaan tänne. Ja ne säilyy ,jos ei poista-

• Minä luen palstan juttuja, ja jos jokin asia on mieluinen, vastaan suoraan napsauttamalla "Vastaa".
      Siksihän minä olen aina pelkällä ek:lla.
      Keskustelupalstat ovat kuin postikortteja. Lyhyesti ja äkkiä.

Yritän tiivistää jaarittelujani.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      57
      7320
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      739
      3594
    3. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      371
      1978
    4. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      165
      1816
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      86
      1459
    6. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      84
      1401
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      91
      1290
    8. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      63
      1257
    9. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      262
      1251
    10. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      81
      1164
    Aihe