Eli happikännit.:D tämä on myös yks säälittävimmistä tavoist saada pää sekaisin, mut jos olet säälittävä alaikänen, kuten minä, etkä saa millään muulla tavalla päätä sekasijn, niin kokeile happikännei (;
Eli siitä vaa kyykkyyn ja hengittelet raskaasti n.20-40 sekunttii, sit nouset ylös ja laita t peukun suuhu ja puhallat... pääs menee iha vitun sekasi. Tää kestää vaa sit jtn 5-25 sekunttii.:D Eli pääs menee ihan sekasin, et tajuu missä oot, horjut ja kävelet vaan ympäriinsä, ja puhut omituisia. Ite oon kaatuillutkin pari kertaa, ja lyönyt pään.:D Ja sitten alan selittää jotain ihan outoa, joskus alan kiljumaan niin kovaa kun suusta pääsee, ja en tajua mistään mitään.. sitten heräät yhtäkkiä jostain ja ihmettelet et mitä vittuu tapahtu.
helpoin&nopein tapa saada pää sekaisin !
jokunoloasxcvgbh
2
409
Vastaukset
- yujety
Varmaan hiton hauskaa.... Voi luoja tuota ihmisen typeryyttä....
- asdghjl
kyllä se itseasiassa on hauskaa n.10-20 sekuntia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 743062
- 742944
- 681852
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191772- 271681
- 241667
- 201640
- 481317
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91299Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi311295