Moi! Apuaaa!!!! Pitäisi viedä lapsi Korkeasaareen mutta siellä on se trooppinen osuus ja pelkään käärmeitä niin paljon että tärisen ja itken ku tiedän että niitä on lähellä. En voi katsoa niitä koska tärinä on nii pahaa ja itkettää. Mitenvoin helpottaa oloa? En haluaisi näyttää 4v lapselle että pelkään niitä ettei hänen tarvitse pelätä! Joudun aina katsomaan pöntön ennen kun istun, suihkun yläosan, sängyn alle ja peiton jaloista joka päivä ja joka kerta! Tää on todella raskasta!! Mitä voin tehdä? Onko jtn keinoa?
Fobia???
Apuafobia
2
182
Vastaukset
- ????????????????????
ei ole
- snakelover
On! Minulla on käärme kotona ja olen auttanut monia tuttujani joilla oli käärmefobia. Yksikään näistä ei pelkää käärmeitä enää. Käärmeisiinkin voi "siedättää", annoin heille aikaa enkä pakottanut koskemaan käärmeeseen, mutta kerroin paljon käärmeistä ja niiden anatomiasta yms ja lopulta joka ikinen heistä on pitänyt käärmettäni sylissä ja päässyt eroon pelostaan! :) Pitää vaan saada todiste siitä että ei se käärme satuta eikä tahdo pahaa ihmiselle :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682590
- 622552
- 681752
- 241577
- 201490
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91430- 151352
- 381213
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81157- 251076