Dingon Eppujen ym muitten bändien muusikot menettää teränsä 30 täytettyään.Kaikki parhaat biisit tehdään tuossa 25-30 v ja sitten pelkkää paskaa.Niin käy Nightwishillekin. Parempi tehdä itsari 27 kuten kurt cobain ja päästä kuolemattomien kerhoon kuin jatkaa
kehäraakkina kuten neumann.Ainakin pääsis legendaksi.
Miksei biisejä synny? Ei voi olla että rahaa olis jo niin paljon ettei enää huvita.
Miesmuusikot parhaimmillaan alle 30 v
2
141
Vastaukset
- 5+15
"Niin käy Nightwishillekin."
Ja millähän perusteella? Ja miten niin käy? Kaikkihan ne on yli 30 ja musiikki senkun paranee.
Mm. Viikatteen ukot myös yli 30 v ja johan on komeaa poljentoa! - Ei Kehäraakkeja
Riippuu bändistä. Mun mielestä esim. Lovex on vain parantunut ajan myötä. Parhaimpia on toistaiseksi uusimman levyn biisit. Tai Cheek, laulut on parempia kun ne on näitä uudempia. Ennen Vain elämää-sarjaa en voinut sietää koko tyyppiä, ajattelin sen olevan 24-26 v. niljakas luipero-räppäri, mut se olikin symppikseltä vaikuttava 30 v. räppäri, jonka osa lauluista on tosi hyviä. Sanottakoon esimerkkinä Jonne Aaronin feataama biisi "Anna Mä Meen". Kaikki yli 30 v. ei ole kehäraakkeja!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 773095
- 862989
- 681852
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191792- 271691
- 241677
- 211661
- 481317
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi321316Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91299