Me rekisteröidyt

Tuo iänikuinen ja loppumaton kiista nostaa aina päätään.

Voisimmeko kokeeksi kirjoittaa tämän ketjun vain rekisteröityinä.

Toisen ketjun voivat avata rekisteröitymättömät ja sellaisina myös kirjoittaa omassa ketjussaan

52

282

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Aamua!
      Kerrankin minäkin muistin rekisteröityä. Suomi24:kin kysyi, onko meiliosoitteenii kunnossa. :)
      Nimim. "Tapojensa orja"

• Pardón^^^^

Mikä ero on rekatun ja raekkaamattoman viesteillä? Onko havaittavissa ilmassa jotakin taianomaista viritystä. Saanko vastauksia, please!

• Onkohan Suomi24-

palstan sääntöjen mukainen tuo aloittaja Ruuneperin vaatimus,
        että vain rekisteröityneet saavat tähän ketjuun kirjoittaa?

• Onkohan Suomi24- kirjoitti:

Ollanpa tarkkoja! Ruune halusi vain TÄHÄN ketjuun rekattujen kuolemattomia sanoja.
        Tuskin vaatimus niin virallinen on.
        Kai tänne tarttuu muittenkin tekstit.

• Onkohan Suomi24- kirjoitti:

En yhtäkään vaatimusta esittänyt. yhden ehdotuksen tein, ei kelvannut.

Yritättekö koskaan aidosti keskustella?

• Laitettu yritys muka
        Ruuneperi kirjoitti:

Yritämme. Ja tiedoksesi: Onnistummekin siinä!

• Ruuneperi kirjoitti:

Tervetys vaan kaikill. Kurkkasin tännekki näi syksyn tulle. Meinasin katto,ett olisik ne erimiälisyyde hiuk tassaantunnu,mutt mitä viäl. Sama o meno,ko ennenki. Järjellissi asioi olis kyll kiva paohat. Herää kysymys,ett mikä meit oikke mahta vaivat,ko noist kannaotoist tule nii pahasuapassi. Ei muut, ko suupiäle ylöspäi ja ajattelema positiivisest.

• heh heh

olipa harvinaisen tyhmä alotus heh

• leppäkeppi

Tämähän olisi voinut olla rekisteröimättömien avausviesti. Tulisi kerrotuksi oma erinomaisuuskin samalla

• Harvinaisen tyhmä

Nauretaan nyt kovasti yhdessä: DDDDD

Maailmassa on niin vähän iloa ja naurua.
        Epäluulon vallassa mietitään, millaista naurua nyt pitäisi harrastaa. Naurammeko vitsille? Naurammeko samanmieliselle? Naurammeko koska on kirkas päivä ja viikonloppu? Naurammeko kaveriille, pilkkaammeko jotakuta, naurammeko ettemme itkisi?
        Hekotammeko ihan vain tyhjän vuoksi?

Tähän sopii rekkaamattomankin vastata.

• Ruuneperi on ikuinen pessimisti/optimisti/idealisti, mutta eihän yrittänyttä laiteta. Eikä anteeksi tarvitse pyydellä.

Onhan aihe kuitenkin suosituin §;-/ )-

• Olen ilmoittanut, että kirjoitan vain rekisteröidyllä nimimerkillä. Poikeus on se, että rekisteröinti on unohtunut tai sen saaminen tökkii. Silloinkin teen selväksi kirjoittajan.

Muuta en tässä perustele. Arvailuihin, jossa minut yhdistetään joihinkin muihin, en enää vastaa. Sen "rasituksen", jonka nimimerkin käyttöni ehkä aiheuttaa, kestän kyllä. Tosin harvoin kirjoittelenkin - Kahvipirttiin enimmäkseen.

Koettakaa kestää!

• retestiö

Pitää olla jonkinlainen rekisteri rettelöitsijöille.ja vielä rekisterin ulkopuolelle jää osa.

Mitäs me rettelöitsijät.

• --------------------

Miksi olet muita parempi ja itsesi ylentäjä Ruuneperi? Kyllä me olemme Luojan silmissä samalla lähtöviivalla kaikki rekkauduimme tai emme.
      Häpeällistä pilkata vanhoja ihmisiä jos eivät tanssi lauman mukana.

• saipas hän

heti muutaman mukaan piirileikkiin.

• merekkaamattomat.

Eiköhän kaikki tyydytä noudattamaan vain ylläpidon sääntöjä ja määräyksiä.

• .ööääyy

ruune on hirvittävän utelias, ruunen pitäisi tietää ja voida ottaa selville jokaisesta kirjoittajasta henkilötidot
      siinä syy miksi vaatii rekisteröintiä kaikilta,
      ruune on vahingoittamis haluinen henkilö, erittäin kateellinen urkkija.

• Kun lukee tuonkaltaista panettelua, voi hyvin ymmärtää halun välttää *puskisten* ilkeämielisiä kommentteja!

Koskaan en 4 vuoden aikana ole kokenut Ruuneperiä tuonkaltaisena!

Pikemminkin lämminsydämisenä ja kannustavana ihmisenä, jonka aloitteellisuus on ollut merkittävä palstan monipuolisuuden kannalta!

• No äläs nyt

pillastu, - ei hän varmaankaan pahaa tarkoita.

• Tietyn henkilön likakaivontulppana olen olut iätajat.Tämä ihanainainen karjalaisnainen on ottanut nyt runosuonen johdatellakseen minut epäsuosioon.

Olen aina huutoni vastannut,samoin kirjoitelmani ama

• hilema

Kaikkihan tuon tietävät. Ei siitä enää tarvitse kertoa.

• Eihän rekkaaminen henkilöllisyyttä paljasta. Saman asian ajaa kyllä myös vakiintunut nimimerkki, mutta rekisteröinti varmemmin säilyttää nimmarin.

Usein on ihmisillä suuremmat luulot itsestään ja kuvitelmista, että juuri häntä voitaisiin ryhtyä hakemaan tunnistettavaksi. Tavataanhan
      useinkin ihmisiä, joiden kanssa jutellaan, eikä nimiä kysellä. Se voi jatkua vuosiakin, että tutun näköisen juttukaverin kanssa tervehdykset vaihdetaan ja jatketaan tarinaa siitä, mihin edelliskerralla jäätiin.
      Ainakin minulla on paljonkin tällaisia "tuttuja."

Pitäisikö kulkea naamioituneena kamelonttina, ettei vain jatkossa paljastuisi? Eipä tietenkään, ellei sitten ole tapana käyttää räävitöntä kieltä ja herjausta. Silloin varmaan tulisi halu pysytellä piilossakin.

Enpä tällä pyri kasvattajaksi, mutta onhan mielipiteeni. Nettikirjoittelu on yleensäkin aika vallatonta, sen olen huomannut. On vieläkin pahempaa, kuin täällä seitsenkymppisissä.

• Sitä kun tulee surffailtua ihan muuten vain niin kun tulee vastaan mielenkiintoinen postaus johon haluaa jotakin kantaa ottaa, niin silloin voisi vastata satunnaisnimimerkillä, mutta jos on kysymys viestin aloituksesta tai muusta "vakavammasta", niin silloin olisi paikallaan käyttää omaa rekisteröityä nimimerkkiä.
      Mtä sanotte?
      p.s. itse en ole ollut kovinkaan aktiivinen tällä palstalla muuten kuin lukijana, olen kyllä kirjoitellut muualla kun on ollut aihetta.Kii toksia mielenkiintoisista keskuteluista täällä, todella mukavaa!

• Pelkkää herjaa on tullut tuutintäydeltä aman syliin.Kun sain omasta mielestäni lokaa päälleni vaihdoini nicciä,nyt rituliini_38 na joudun suodattamaan samaa saastaa..
      Mielenkiintoinen toi aloitus,niin ruunemaista,herättää mielipiteiden vaihtoa,kiitos
      Ruune

• jes3

Olet viisas muut nollia.

• uuiun

Kuka on nolla---olet paras.

• nolla,nolla

Anna jo nolliesi olla, niistä yhteenlaskettuna olet vain Nolla.

• äölklöjkl
        nolla,nolla kirjoitti:

Anna jo nolliesi olla, niistä yhteenlaskettuna olet vain Nolla.

Suomi apinana ole paras!!!!!

• kjfghj
        äölklöjkl kirjoitti:

Suomi apinana ole paras!!!!!

Hyvin sairaat ovat esillä suomalaisissa--- ei terveet, kiitos siitä.

• On tästä Rekatusta nimmarista hyötyä . Ainakin minä olen huomannut että ekaks luen Profiilista sen mielenkiintoisemman uuden kirjoituksen -:set,
      En ota kaikkin osaa vaikka luenkin jos tuntuu aloitus kiinnostavan, siksi tykkäisin että jo aloituksessa olisi aihe selvä. Vaikka se usein poikkee auttamattomasti ,näihin rekkaamattomien herjauksiin , Se siitä ja loput kirjeeseen . Olihan siinäkin jo tarpeeksi moitittavaa -- niinkun aina .

• pimeys Tule!

Rune on henkisillä kalkkiviivoilla!

• MM/ VI

Pöpilään joutais!

• heva2

OLEN mie rekattu ,usein kuitenkin olen niinkuin firma sekoittanut väittää sähköposi
      on väärä tai pn. väärä ,joten eipä onnistunut pitkään aikaan. Voimat loppui,kun 5kertaa tänäänkin sinne yritin rekkautua. Näin hetan asiat.

• Kun lueskelee noita rekkaamattomien juttuja vaikkapa tässäkin ketjussa, niin ymmärtää, miksi suurin osa ei kehtaa rekattuna itseään ilmaista.

• --------------------

Jopel kiltti, ei se aivan noin ole. Minä olen saanut loukkaavia nimittelyjä rekatuilta ja monien kehumilta vakipalstalaisilta. Tuo rekisteröimisen ylistely on lapsellista hyminää, koska kaikki olemme ihmisiä samassa jonossa odottamassa kuolon kutsuntaa ja siinä jonossa ei rekisteröitymisestä ole mitään etua.
        Joka itsensä ylentää.......

• no keneltä
        -------------------- kirjoitti:

Jopel kiltti, ei se aivan noin ole. Minä olen saanut loukkaavia nimittelyjä rekatuilta ja monien kehumilta vakipalstalaisilta. Tuo rekisteröimisen ylistely on lapsellista hyminää, koska kaikki olemme ihmisiä samassa jonossa odottamassa kuolon kutsuntaa ja siinä jonossa ei rekisteröitymisestä ole mitään etua.
        Joka itsensä ylentää.......

kehutuilta olet saanut loukkaavia nimittelyjä ?

• hymm,,,

otsikko antaa vaikutelman
      " me itsekkäät ainoastaan aina oikeassa olevat kirjoittajat "
      hymm,,,

• Rune on oppinut vuosien mittaan, että jos täällä haluaa keskustelua, niin pitää heittää aluksi mukava ärsyke, sitten tulee mielipiteitä.

Jos kirjoittaja kirjoittaa tasaista jokapäiväistä jorinaa, niin saa olla yksin puhumassa.
      Se ei pitkään huvita.

• kunhan kurkistin

Hän on siis tunnetusti riidanhaluinen, vai?

Kirjoittakoon sitten ihan yksin.

• Minäkin kurkistin

Ärsyke ja riita ovat eri sanoja ja tarkoittavat eri asiaa.

• mukavainen.
        Minäkin kurkistin kirjoitti:

Ärsyke ja riita ovat eri sanoja ja tarkoittavat eri asiaa.

Jopelilla on sana MUKAVA siinä ärsykkeessä, siis oikeastaan sama kuin virike. Joku aina käsittää asiat tahallaan negatiivisina.
        Miksi takerrutaan aina muutamaan ikävään ilmiöön, miksi ei asiallinen, mukava, toiset huomioon ottava kirjoittelu saa palautetta ?

• tuli kurkattua

Monelle tuntuu palsta olevan agressioiden purkauspaikka.
      Nimettöminä nämä jälleen, juuri sitähän Ruune yritti välttää aloituksessa.

• rekisteri1

Liikaa vaivaa miksi olla rekisteri kaikessa?

Eikö ihminen ole vapaa 2012.

Juutalaisilla oli merkit miksi sinulla? Ei pahalla kysyn vain mikä on kaiken takana.

Jos olisi maksu ex 100/e ja vuosi niin kyllä...

• totuus2

Eikö olisi paras kaikilla omilla nimillä?

• minämnää

Onhan keskustelupalstoja, jossa niin on.

Minä en ainakaan omalla nimelläni alkaisi täällä kertoilemaan sydämeni syvimpiä saloja, saati muita yksityisasioitani.

Voihan halutessaan perustaa vaikka ihka oman bloginkin.

• 246801

Tuli tuossa mieleen vanhat ajat, kun kinkereillä oli "me parempaa väkeä" ja sitten se rupusakki, en tiennyt millä perusteella oli jaoteltu, ei ainakaan lukutaidon perusteella, koska rupusakissa oli hyvinkin teräväälysiä Joku oli mennyt ilmasemaan sen tuolla tavalla, oli siitä tullut sitten sananparsi

• Oletko oikeasti ollut kinkereillä?
        Millaisia ne ovat?
        Ei kai kinkereillä enää ole tarpeen osoittaa lukutaitoaan, kun kansa on koulua käynyt jo yli 100 v.

• Makriina kirjoitti:

Oletko oikeasti ollut kinkereillä?
        Millaisia ne ovat?
        Ei kai kinkereillä enää ole tarpeen osoittaa lukutaitoaan, kun kansa on koulua käynyt jo yli 100 v.

Ainakin 1947 pappi kuulusteli katekismusta. Hyvää pullaa kinkereiltä sai, kahvi tai korvike tuoksui hyvältä. Naiset kaatoivat kuparikahvipannuista kahvia tai korviketta kuppeihin, joita oli paljon pöydällä valkoisella liinalla. Isossa maatalon salissa ne pidettiin. Salissa oli iso enkelinsiipi begunia kukkapöydällä. Kanttori säesti urkuharmoonilla virren veisuuta. Kovin oli tärkeä tilaisuus ja pelottava sen kuulustelun vuoksi.

• Joku tuntuu
        Makriina kirjoitti:

Oletko oikeasti ollut kinkereillä?
        Millaisia ne ovat?

puhuvan vielä 1700-luvulta, missä on kehitys pysähtyyt sinne.

• Iliman nikkiä.

Molemmat esiintyy näyttävästi sekä ärsyke että ärsykkeestä johtuva riita.
      Vetäkää joskus edes yksi ketju ilman "nokkimista"

• vetäkää ketju ?

ei kukaan voi ketjua vetää, sinne tulee ketä tulee ja omalta osaltaan vetää. Niin sinäkin, vedä itse toivomasi ketju ilman nokkimista jos pystyt.

• keisari vaa

Kyllä ne muutamat v e t ä ä nikilla ja vuoroin ilman, eikös se jonkin sortin vetämistä lie?

Tais sattua ite kunkku paikalle.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      57
      7320
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      739
      3594
    3. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      371
      1978
    4. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      165
      1816
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      86
      1459
    6. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      84
      1401
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      91
      1290
    8. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      63
      1257
    9. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      262
      1251
    10. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      81
      1164
    Aihe