Design-talo on jo jonkin aikaa markkinoinut ryhmärakentamista josta tulisi myös valmistalonostajille kustannussäästöjä, kun perustukset ja viemäröinnit ym. tehdään useamman perheen taloprojekteihin. Kuulin tuttavalta että pk-seudulle ja myös mm. Porvoon seudulle on tulossa Design-talon ryhmärakennuskohteita. Olen haaveillut talosta läheltä pk-seutua mutta rauhallisesta maalaiskylästä, että lapset pääsisisvät pieneen kyläkouluun, siksi tuo Itä-Uusimaa kiinnostaisi.
Onko kellään kokemuksia miten ryhmärakentaminen on sujunut?
Onko tontti ostettu hallinnanjakosopimuksella vai onko jokainen rakentaja lohhkonut oman tontin?
Kokemuksia ryhmärakentamisesta?
isäntäX
5
1781
Vastaukset
- isäntäX
Eikö kellään ole kokemusta?
- raneXi
rakennusliikkeet koijjaa ihan yhtäpaljon kun tekisit ittekseks?
- isäntäX
Jos joku on ollut mukana ryhmärakennusprojektissa niin kuulisin mielelläni kokemuksista. Design-talo ainakin toistaiseksi kai hyvämaineinen?
- Ryhmärakentaminen
Konsulttiyhtiö Saracon vetämässä ryhmärakennushankkeessa kustannukset nousivat ja aikataulu petti totaalisesti.
- Anonyymi
Hei, voisitko kertoa, että missä Saracon projektissa meni näin pahasti pieleen? Olen itse juuri osallistumassa ryhmärakennuttamishankkeeseen heidän vedolla ja tämä kiinnostaa paljon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 742962
- 682837
- 681822
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171679- 241657
- 261602
- 201600
- 481297
- 381273
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91269