Kuopiolaiset ovat jonkin aikaa boikotoineet Hotelli Rauhalahtea vaikka se on ravintola tanssipaikaksi erittäin hyvä ja tunnelmaltaan viihtyisä sekä ilmastointi huomattavasti parempi kuin Valkeisella. Onneksi tanssit on taas siellä virkistyneet ja tanssijat palanneet takaisin.. Minä kyllä laittaisin boikottiin Hotelli Iso Valkeisen, kun katsoo noita lauantai tanssien hintoja esim. Anne Mattila 15 €, Yölintu 18 €. Oliskohan vähän ylihinnoittelua. Toivottavaa tietysti on, että Valkeinen hoitaa ilmastoinnin kuntoon ja miettii vähän noita hinnoittelujaan. Sitten olisi Kuopiossa kaksi hyvää ravintola tanssipaikkaa, eikä tarvitsisi lähteä etsimään tanssipaikkoja kauempaa.
Hotelli Iso Valkeinen Kuopio
10
1095
Vastaukset
- olisko näin
Kun ette tajua ostaa tarpeeksi drinksuja baarista, ravintola nostaa lipun hintoja.
- Boikottiinko
Tanssi ei ole mukavaa jos niitä drinksuja ottaa. Rauhalahti tarjoaa veden ilmaiseksi ihan niin kuin useat lavatkin. Valkeinen ei. Eli maksamme siellä kyllä juomisemme, mutta jos nyt sitten on alkanut remottirahoja kerätä. Se on vaa aika turhaa noilla lipputuloilla, koska ei vedä tanssiporukkaa jos lippujen hinnat nousee. Kyllä kai mekin oman osan noilla tanssilippu maksuilla tuomme vaikka emme sitä känniä otakkaan.
- Robinson Crusoe
Köyhät pois lavoilta, eihän 15 tai 18 ole mitään. Miksi pitää asetella vastakkain Iso Vaalee ja Rauhanlahti, koska molemmat ovat välttämättömiä tarpeellisten tanssimahdollisuuksien takaamisessa.
- poiguyhjk
Mitä se lippu mielestäsi saisi maksaa?
- Boikottiinko
Vertaa, minkälaisen humalatilan saat 12-18 Eurolla ravintolassa. Kaikki, mitä joudut pulittamaan pääsylippuun on pois siitä ihanasta sammalluksesta, minkä vain alkoholi voi sulle antaa.
- Boikottiinko
Boikottiinko kirjoitti:
Vertaa, minkälaisen humalatilan saat 12-18 Eurolla ravintolassa. Kaikki, mitä joudut pulittamaan pääsylippuun on pois siitä ihanasta sammalluksesta, minkä vain alkoholi voi sulle antaa.
Olen sen verran köyhä, mutta rakastan tanssia, että pulikoin vastaan, kun hinnat nousee. On tämä maailma muutenkin kallis. Minä nyt satun olemaan sitä mieltä, että lipun hinta on kallis jos se maksaa 12 €;sta ylöspäin ja tietysti maksaisin vähemmänkin. Siksi en ole tuolle juomapuolelle siirtynytkään, kun se tulee vielä kalliimaksi. Vastakkain asettelukin on mielestäni sallittua. En tietenkään halua kummankaan paikan tanssien loppuvan, mutta itse pidän enemmän Rauhalahden tunnelmasta. Enkä boikotoi Valkeistakaan kun hinnat on alhaisemmat. Tämä oli minun mielipide ja kaikkien muidenkin on oikeutettuja.
- oiuoih
Boikottiinko kirjoitti:
Olen sen verran köyhä, mutta rakastan tanssia, että pulikoin vastaan, kun hinnat nousee. On tämä maailma muutenkin kallis. Minä nyt satun olemaan sitä mieltä, että lipun hinta on kallis jos se maksaa 12 €;sta ylöspäin ja tietysti maksaisin vähemmänkin. Siksi en ole tuolle juomapuolelle siirtynytkään, kun se tulee vielä kalliimaksi. Vastakkain asettelukin on mielestäni sallittua. En tietenkään halua kummankaan paikan tanssien loppuvan, mutta itse pidän enemmän Rauhalahden tunnelmasta. Enkä boikotoi Valkeistakaan kun hinnat on alhaisemmat. Tämä oli minun mielipide ja kaikkien muidenkin on oikeutettuja.
Anne Mattila oli siis sen 3€ liian kallis ja Yölintu peräti vitosen. Yhden oluen hinta. Itse en pidä tuota kovin pahana. Tanssiporukka ei kumminkaan oikein juo tarpeeksi pitääkseen ravintolaa pystyssä -tuskin syökään. Niinpä se lippujen hinta taitaa olla ainoa keino. Tai sitten veloittaa kraanavedestä, joka tietysti tansseissa kävijälle on äärimmäinen kauhistus.
- Boikottiinko
oiuoih kirjoitti:
Anne Mattila oli siis sen 3€ liian kallis ja Yölintu peräti vitosen. Yhden oluen hinta. Itse en pidä tuota kovin pahana. Tanssiporukka ei kumminkaan oikein juo tarpeeksi pitääkseen ravintolaa pystyssä -tuskin syökään. Niinpä se lippujen hinta taitaa olla ainoa keino. Tai sitten veloittaa kraanavedestä, joka tietysti tansseissa kävijälle on äärimmäinen kauhistus.
Se on jokaisen oma asia mitä pitää kalliina. Minulle se on ja olen kuullut joskus muidenkin valittavan noista lippujen hinnoista. En vertasi sitä tuohon olueen tai muuhunkaan alkoholiin, koska niitä en tanssipaikalla nauti. Jolainen tietysti päättää itse mihin on vara, kaikilla ei ole sitä täppää ylimääräiseen. Jos käyn tansseissa pari kertaa viikossa niin usesampi eurohan siinä vilahtaa ja tanssia en jätä, mutta voin valittaa lippujen hinnasta ja jättää menemättä sinne missä tuo hinta on nostettu. En kyllä yölinnun tansseihin menis muutenkaan joten maksakoon vaikka 50 €.
- Boikottiinko
Boikottiinko kirjoitti:
Se on jokaisen oma asia mitä pitää kalliina. Minulle se on ja olen kuullut joskus muidenkin valittavan noista lippujen hinnoista. En vertasi sitä tuohon olueen tai muuhunkaan alkoholiin, koska niitä en tanssipaikalla nauti. Jolainen tietysti päättää itse mihin on vara, kaikilla ei ole sitä täppää ylimääräiseen. Jos käyn tansseissa pari kertaa viikossa niin usesampi eurohan siinä vilahtaa ja tanssia en jätä, mutta voin valittaa lippujen hinnasta ja jättää menemättä sinne missä tuo hinta on nostettu. En kyllä yölinnun tansseihin menis muutenkaan joten maksakoon vaikka 50 €.
Entä se boikottiin laittaminen, sittenhän rahaa jäisi 15€ jokaisesta tansseissa käymättömästä illasta. MUTTA huomauttaisin kuitenkin, että kun nuorena (henkisesti) paljon tanssii, niin se on kuin rahaa laittaisi pankkiin.
- Boikottiinko (aito)
Boikottiinko kirjoitti:
Entä se boikottiin laittaminen, sittenhän rahaa jäisi 15€ jokaisesta tansseissa käymättömästä illasta. MUTTA huomauttaisin kuitenkin, että kun nuorena (henkisesti) paljon tanssii, niin se on kuin rahaa laittaisi pankkiin.
Kirjoita vaan omalla nimimerkilläsi tuo on tässä ketjussa minun nimimerkki. Boikotoin silloin kun huvittaa ja valitan lippujen hinnasta, mutta tanssin kuitenkin. Täällä taitaa vaan äveriäämmät kirjoitella kun ei lippujen hinnat hetkauta, mutta en ole kateellinen:-). Jokainen maksaa sen minkä on vara. Muistakaa kun käytte Kuopiossa (tai jos asutte) kannatatte molempia, varojenne mukaan. Toisessa saa vaan enemmän hikoilla ;-). Nyt on nimimerkki vapaa, en jatka enää tässä ketjussa jossakin toisessa sitten toisella nimimerkillä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 742892
- 642753
- 681812
- 241647
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171639- 201580
- 181464
- 481287
- 381263
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91249