Olipa kerran vuosia sitten karaoke kilpailut pikku bubissa keski suomessa osallistuin kilpailuun mieheni kans , molemmat lauloimme, olen ennenkin osalistunut eri kilpailuihin ja rehellinen kun olen olen menestynyt niissä ja laulu ääntäni mielellään kuunnellaan.. kehotettu jopa tanssi lavoille laulamaan mut laulan omaksi iloksi. Karaoke kilpailu alkoi, lauloin , mieheni lauloi,lähdimme pois ja vko myöhemm saimme tiedon että mieheni pääsi jatkoon mut en min ja SYYNÄ ON TÄMÄ: karaoke vetäjä on mieheni entisen nais ystävän hyvä kaveri ja tämä vetäjä kosti minulle näin kun mieheni jätti entisen naisensa.Voi reppana sinua karaoke vetäjä... ota vähän lisää viinaa .. sinut tiedetään kyllä .
se onko oikein-
tulin näin ja voitin
0
229
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997823- 1075607
- 2754861
- 494823
- 753584
- 502838
- 622564
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222458Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292402- 412284