Minä ainakin äänestin sellaista puoluetta, joka ottaa lapsiperheet agendassaan parantaakseen lasten ja nuorten hyvinvointia ja terveellistä elämää tässä yhteiskunnassa.
ketä mummot ja papat äänestävät?
5
87
Vastaukset
- Velat pois
Onko joku puolue, joka ei tätä lupaisi? No Piraattipuolue ehkä.
Kannattaa valita sellainen puolue, joka yrittää parantaa hyvinvointiamme lisäämättä velkaa.
Nyt pitää maksaa velat pois, sillä muuten se homma jää näitten lasten ja nuorten niskoille.
Se on minusta todella tärkeä pointti. - ennakkoäänestäjä
Oletteko tyytyväisiä kunnallisvaalien tulokseen ja pääsikö äänestämäsi ehdokas läpi?
Minun ehdokkaani jatkaa edelleen hyvää linjaansa ajankohtaisista asioista. - ei kylvetä ei
Jaa että tulit tänne keskustelemaan itsesi kanssa.
Ihanko uskot opettavasi jotain n. yli 60 vuotiaille ihmisille? - jätitkö äänestämättä
No kyllä kai yli 6-kymppinen jo osaa itsekin sanoa mielipiteensä - vai opetteletko vasta?
Avaajahan on esittänyt aivan asiallisen kysymyksen, jos et halua kommunikoida niin se on sinun asiasi - eikö niin? - Suurennuslasin alla
Kuntavaaleissa en koskaan äänestä puoluetta, vaan henkilöä! Löysin fiksun ehdokkaan, jonka tunnen henkilökohtaisesti ja joka uutena meni läpi. Aion seurata melko tarkkaan hänen toimiaan kaupunkimme valtuustossa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e1013184- 1471993
Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä351962- 1041951
- 1211763
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161679- 851607
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2871433- 1231351
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241210