Ohjelmien palautus

Tänään pc:ni koki kovan virushyökkäyksen, kaikki hetkessä vinksin vonksin.

Tein ohjelmien palautuksen aikaa, jolloin kaikki oli vielä kunnossa. Hyvä tuli!

11

127

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sehän on hieno juttu, että kunnossa on. Minä taas olen harmitellut kun Saunalahti soitti pari viikkoa sitten ja kertoi alueemme liitetyn 4g verkkoon, joten sai ylipuhuttua ja lähetti jonkin Huawei modulin johtoineen ja tikkuineen. Käyttöopas on pelkästään puhelimelle, eikä poikanikaan pystynyt kytkemään sitä.
      Tänään soitin Saunalahteen ja kerrankin pääsin jonottamatta 15 min. Sieltä lähetetään asentaja keskiviikkona aktivoimaan sen ja hinta on 83,00 €.
      Virhe on nähdäkseni heidän, kun ei mukana seuraa käyttöopasta. Aion kyllä valittaa!

• Ei puhelinta tarvitse aktivoida! Nettitikkuakin ihmettelen, onhan sinulla laajakaista

• *Kukkahame*

Tikkuni toimii kun sen laitan sille kuuluvaan paikkaan ja avaan aivan normaalisti koneen, oma tikkuni on vielä' 3G mutta ei kai kännykään taida olla kun 3 G ja toimii.
      Tikku toimii samoin kuin kännyt ilman johtoja, siis langaton yhteys.
      Tuikkaa tikku sille kuuluvaan paikkaan ja avaa normaalisti! Kokeile.

• Huomenta!

Sehän siinä onkin kun ei ole mitään ohjetta mihin paikkaan mitäkin laittaisi. Huomenna tulee Saunalahdesta mies asentamaan, on tuossa 2 johtoakin mukana.

Poikani laittoi jo simkortin tuohon Huawei juttuun, on pin koodit ja puk, mutta minä menen nyt aamukahvinkeittoon, että heräänkin :D moi ja kiitos!

• Ein tuo mobiililaajakaistan asentaminen nettitikusta vaikea asia ole, kyllä 75 mummokin siitä selviää.
      Minulla läppärissäni on kolme USB-porttia. Hiiren pistin koneen oikealle sivulle ja nettitikun vasemmalle, jossa oli kaksi paikkaa päälekkäin. Laitoin siihen alimmaiseen, jotta ylimmäinen jäi vapaaksi muita liitoksia varten. Kyllä kone niihin itse sitten ajurit valitsee.
      Asennus etenee kohta kohdalta sen kun vaan klikkailee.

Uusi tekniikka on kiinnostavaa aivovoimistelua, mutta kuitenkin loogista käyttöjärjestelmän sisällä (Windows). Melkein ennalta-arvattavaa miten joku ongelma on ratkaistavissa.

Ei se kone sekoa jos tutkii sisältöä ja ohjeita löytyy pilvin pimein. Kun helpolla haluaa päästä, maksusta saa palvelua.

Minulla on sähköinen resepti, jota pääsen tutkimaan kanta.fi sivulta verkkopankkitunnuksillani, kätevää. Menee sekin varmaan yli ymmärryksen monella vanhuksella eikä huomaa milloin resepti on mennyt umpeen.
      Voihan farmaseutti sen asiakkaalle kertoa, mutta tämä voi sen kotimatkalla jo unohtaa.

Kännyssäni oli aamulla tekstiviesti, jota ei peruskännykkäni saanut avattua.
      Arvasin oikein että pojan älypyhelimesta se oli tullut ja soitin hänelle.
      Hyvä kun soitin, suvun nuorin oli viime yönä syntynyt ja kuvakin siinä olisi ollut.

Ostaisiko uuden älypuhelimen. Millaisia kokemuksia teillä hipaisunäytöistä on. Kun itsellä ei enää sormet ole niin näppärät, niin onnistuuko valinnat helposti, herkkiä kun ovat.

• Osta vaan!. Sinun pienillä sormillasi onistuu varmasti.

Hipaisu ei ole ongelma, ainakaan suuri. Itsselläni on 2800 min/kk. puheaikaa niin saa vähän lipsuakin. Kerroin opeaattorille, että riittää minulle vähempikin. Niin, niin, mutta kun se kuuluu pakettiin. Minä suostuin!

Minä voisin myydä sinulle omani, vaikka se on kuin uusi, eikä edes SIM-lukittu, voin myydä sen hintaan 300 €. Ktseessä on IPHONE 4 8 gb.

• Kiitos kaikille avuliaille, tuossa Huawei vempeleessä on kahdeksan eri porttia, enkä ala kokeilemaan niitä, johdothan pitää siihen kytkeä, lähden mieluimmin kampaajalle tänään, kun tukka pitää muotoilla. Laittakoon asiantuntija sen paikoilleen huomenna!

Itse käytän ohjauslevyä hiiren sijasta, hipaisutekniikkaan sekin perustuu, enkä pidä vaikeana, nopeampi ja herkempi on kuin hiiri!

Kyllä ohjeet kuuluisi sentään seurata lähetyksen mukana!

• Tietokoneen hiirilevyä en tarkoita, sehän on simppeli, mutta näitä uusia älypuhelimia funtsin. Niitten kuvakkeiden näpyttelyä mietin, että herkkiä kai, kun aluksi pojan älysellaisesta tuli harha soittoja, "oli taas sormi hipaissut vahingossa."

• Minulle tuli yllättävä ilmoitus ruutuun, että käyttämäni ohjelma ei ole virallinen Windows sellainen, vaan kopio.
      Kun kyselin neuvoa ammattilaisilta, niin sain neuvon "palauta tehdasohjelma."
      Sehän tarkoittaa, että koko kovalevy putsataan ja aloitetaan käyttö alusta.
      Ensin pitää omat muistiot siirtää ja tallenta ulkopuoliselle kovalevylle tai muistitikulle.
      Itse palautustyö ei niin kauhea homma ole, vaikka aikaa viekin, mutta sitten alkaa tulla niitä päivityksiä, jotta kone tulisi ajan taasalle. Vaikka päivitykset tapahtuvat automaattisesti, niin kyllä ne häiritsevät normaalia käyttöä aika paljon.

Nyt taas kaikki on ok. ja hyvin toimii, niin kuin näkyy.

• No nyt on sitten asennettu tuo Saunalahden uusin 4g Huawei tukiasema ja langaton verkkoyhteys. Hyvin tuntuu toimivan ja nopeahan tämä on.
      Vilkkuu tuossa sinistä ja vihreää valoa, ja on siinä punainen cocktailasikin kuvattuna, tiedä sitten mihin kehoittaa!

Tikut sojottaa siinä kuin etanalla anteineina, vielä en tiedä mikä hyöty tästä nyt on, mutta oma nimi (salainen) on verkossa nyt, näkyi siellä nimiä olevan kun vilkaisin.

Näillä mennään nyt!

• Jopelkueiviittiny

Mikä salainen se on, kun kaikki me se täällä tiedetään, että texsanell:han se on, mutta älä välitä, ei me kerrota kenellekään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      57
      7340
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      739
      3604
    3. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      372
      1988
    4. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      165
      1826
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      86
      1479
    6. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      84
      1401
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      91
      1300
    8. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      63
      1257
    9. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      262
      1251
    10. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      81
      1164
    Aihe