Siis vähänkö ärsyttää tuo Karaokeparty. siellä listalle korkeimmalle pääsee se, jolla on paljon "ystäviä". Siis en nyt tarkoita lauluista saatuja pisteitä, mutta kun siellä on valloillaan tuo sulle-mulle sydän eli tykkäys. Kertakaikkisen kamalat esitykset pääsee lauluissa korkeille sijoille tuon takia. Todella hyviä esityksiä jää aivan häntäpäähän. Ja miksi???? Nämä oikein hyvät laulajata eivät kertakaikkiaan pysty antamaan sydäntä karmeista tulkinnoista, joten he eivät sitten itsekään saa tykkäystä. Jotain kontrollia nyt pitäisi kyllä ihmiset saada tähän toimintaan. On varmaan aivan kamalan vaiketa keksiä jotain mukavaa kommenttia surkeille esityksille, kun sen sydämen laululle lätkäisette. Tai sitten se on teiltä itseltänne vain äänten kalastelua. Homma on mielestäni vain ajan saatossa pahentunut.
Toinenkin asia siellä kyllä ärsyttää. Alkuun kummastelin noita joidenkin pistetilastoja, kun saaliit hipoivat 9000 ja menivtä jopa reilusti tän yli. Sitten saattoi tallenetut äänitteet olla ihan kamalaa kuultavaa. No tuo selvisi sitten, että monet tuolla harrastavat hyminä-laulua. He siis hymisevät musiikin mukaan ja pisteitä ropisee, mutta kun pitäisi laulu ihan oikeasti laulaa, niin eihän siitä sitten mitään tulekaan. Mikä surkeinta, jopa taitavat laulajat harrastavat tuota, jotta pääsevät etusivulle ja saavat komean pistetilaston. Ihan oikeasti vaatii taitoa saavuttaa siellä laulusta 8000 pisteen raja.
Miettikää nyt hyvät ihmiset siellä Karaokepartyssä, mitä oikein teette.
Karaokeparty
Kyllästynyt laulaja
0
140
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997750- 1075577
- 2754831
- 494753
- 733513
- 502798
- 582487
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222438Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292392- 412264