Ostin eile H&M:ltä farkut, pesin ne ja pistin tänä aamuna päälle. Kun otin ne pois kello oli noin 6 illalla ja huomasin että jalkoja vähän kutittaa, joten rasvasin ne perusrasvalla. Katselin rauhassa leffaa ja kun pari tuntia oli kulunut kutina oli alkanut ajan myötä voimistua ja voimistua, lopulta katsoin jalkoja ja ne olivat ihan punaiset ja täynnä pieniä pilkkuja. Otin heti Histec:in ja nyt jalkoja kutittaa enää vähän, niitä kuumottaa ja ne tuntuvat ikäänkuin turvonneilta. Siis miten kamalia aineita voi noissa farkuissa näköjään ollakkaan, en ole ikinä ennen saanut allergista reaktiota housuista. Taidampa viedä huomenna ne takaisin kauppaan ja kertoa mitä minulle tapahtui. Kuinka pitkään kestää että allergisen reaktion oireet häviävät kokonaan?
Allerginen reaktio farkuista
seeya,
1
477
Vastaukset
- hajusteeton2
Mä joudun pesemään farkut aina vähintään kerran, välillä jopa viisin kertaa. Niissä on jotain ainetta mikä saa mut myös reagoimaan. Varsinkin, jos menen autoon istumaan, niin oireet ovat taattuja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682640
- 622582
- 681772
- 241597
- 201520
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91460- 151372
- 381223
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81177- 251096