Katkerat miehet!

NAINEN123456x

Hei mies!

Jos olet hankkinut jo lapset ja eronneena nyt etsit uutta seuraa, niin jättäisitkö meidät lapsettomat neitokaiset rauhaan, pliiis!

Haen lapsetonta miestä, omaa kultaa itselleni, ja jos hänen kanssaan joskus haluan lapsia tai en, niin se ei kuulu sinulle katkera mies!

Jos olet tehnyt virheellisiä ratkaisuja elämässäsi, niin jätä meidät lapsettomat rauhaan, jotka olemme osanneet käyttää ehkäisyä. Ja välttyneet avioerolapsilta.
Oma elämäntilanteesi ei ole meidän vika! Niin makaa kuin petaa!

Ihanaa päivän jatkoa kaikille lapsettomille

25

591

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ikisinkku M

No nyt tuli asiaa, komppaan ja lisään vielä että naisetkaan ei saa suutahtaa jos lapseton mies hakee sellaista kultaa jolla ei jälkikasvua ole valmiiksi.

• katkera-mies

Haluaisin niin tutustua sinuun, mutta sinulla taitaa olla jonkin sortin aivovamma?

"Jos olet tehnyt virheellisiä ratkaisuja elämässäsi"

• Selittäjä

Katkera-mies ei ymmärrä. No selitetään:

Jos et osaa käyttää ehkäisyä, niin siinä on virheellinen ratkaisu.

Jos ei tajuta tehdä aborttia, kun ei vanhemmiksi sovita niin siinä on toinen.

Jos teet lapsia sellaisen ihmisen kanssa, jonka kanssa sinulla ei ole kestävää parisuhdetta -> suuri virheellinen ratkaisu.

Jos teet vielä toisen tai kolmanne lapsen tähän suhteeseen -> silloin olet jo varsinainen ääliö. Siinä on sinulle virheellisiä ratkaisuja.

• lkjvgfdsfghj,kjnhgfd

Mukavaa päivänjatkoa myös sinulle, lapseton neito :) Mistähän sinunlaisia löytyisi kun täälläpäin on vain noita helvetin yh-lumppuja :(

• yksinäinen.mies

Olen lapseton mies.

• olet itse katkera

Vaikutat itse olevan lapsettomuudestasi katkera.

• anomen#

Hei nainen!

Jos olet hankkinut jo lapset ja eronneena nyt etsit uutta seuraa, niin jättäisitkö meidät lapsettomat miehet rauhaan, pliiis!

Etsin lapsetonta sinkkunaista , mutta yhteyttä ottavat vain nuo katkeroituneet yh-mammat.

• en otakaan

Minä en laita aloitusviestiä lapsettomalle miehelle mutta kyllä moni lapseton mies ottaa minuun yhteyttä...useimmiten viestiä laittava mies on lapseton. Ja minulle käy kumpi vaan, jos sopivan löydän, lapseton tai sellainen mies, jolla on jo lapsia.

• lifemocker

minäkin voisin ottaa lapsettoman naisen

• ...................

Aloittaja ei taatusti ole nainen. :)

• Rimaa alemmas

Mielestäni teidän naisten kyllä kuuluisi olla suvaitsevaisempia yh-miesten suhteen, koska yh-naiset saavat jatkuvasti paskaa niskaansa.

• Anu Saagim

te tässä katkeroituneita olette,surkeat luuserit niinkuin yleensä tän sivun valittajat,tää pikkunakkiurpo joka yh-naisia haukkuu,hanki barbara,ei valita,tälle aloittajalle suosittelen dildoa,se riittää sulle ja kokoporukalle,mielenterveyslääkitystä,te suomalaiset olette muutenkin lihavia ja rumia

• Jennifer Aniston

Tämä oli tämän ketjun paras viesti. Kiitos siitä. Lisää tällaista.

• sinkkumieslapseton

Ihana nainen,mulla alko kyrpä heti seisoa,hyvä mielipide

• fsdfsdfsdfsd

Yh-tädit on usein niitä pahimpia teinilissuja, jotka sitten saa kolauksen ja valaistuu arvostamaan hyvää miestä (siis rahaa ja turvallisuutta toisin sanoen). Turha kiistää tosiasioita. Tiedätte itsekkin.

• etsin kunnes löydän

Minulle myös lapseton, tupakoimaton, alle 25v, mielellään 19-24v tyttö. Pituus siinä 160cm paikkeilla ja paino max 65kg. Eikä mielellään aiempia parisuhteita, tai yhden hyväksyn. Löytyykö sopivan nättejä niinku tänään kaupassa näin, mutta jostain syystä suuta en aukassu vaikka olisin kyllä halunnut ruveta jutteleen.

• lifemocker

^ tuohan menee ihan varmasti vetuiks, ensimmäiset suhteet kun HYVIN harvoin kestää pitemmän päälle

• mees83

Ei kyllä noilla kriteereillä löydy ketään... ja aiemmista parisuhteista on vaan hyötyä.

• lifemocker

kaveri sano joskus "naisella pitää olla ollut ainakin yksi pitkä suhde ja hänen sydämensä on pitänyt särkyä kerran, ennenkuin hän on valmis oikeaan suhteeseen"

• lifemocker kirjoitti:

kaveri sano joskus "naisella pitää olla ollut ainakin yksi pitkä suhde ja hänen sydämensä on pitänyt särkyä kerran, ennenkuin hän on valmis oikeaan suhteeseen"

Tuon pitäisi olla meille aina sinkkuna olleille sitten periaatteessa mahdollisuus...

• 11*18

Ootko aloittaja vähän katkera?

• lapseton nainen C

Olen aloittajan kanssa samaa mieltä. Lapsettomana naisena haluaa mielummin lapsettoman miehen. Jos on päättänyt elää lapsetonta elämää, niin miksi siihen haluaisi muiden naisten kanssa tehtyjä lapsia ja avioerokiistoja. Monilla miehillä saattaa olla vielä monen naisen kanssa lapsia, kun elämässä on juostu sängystä toiseen. Ei kiinnosta sellaiset äijät!

Ymmärrän, että lapsia on saatettu tehdä tosissaan ja takana on yksi pitkä avioliitto. Aina ei suhde kuitenkaan toimi. Sellaista en ymmärrä, että mies on saanut ns. vahinkolapsia aikoinaan lyhyistä suhteista tai on jo ollut ainakin pari kertaa avioliitossa ja kihloissa. Tällaiset miehet voisivat etsiä kaltaisiaan naisia, jotka tekevät lapsia vähän kenen kanssa huvittaa. Eronneille ja yhteishuoltaisukeillekin sopisi paremmin samankaltaiset naiset, koska he ymmärtävät toisensa tilanteet paremmin. Lapsettomille sopii lapsettomat, koska tällöin on aikaa toisille eikä tarvitse miettiä aina toisen "isäviikonloppuja" aikatauluineen ja ongelmineen. Eikä tarvitse sekaantua koko ajan elämään, jossa ex väkisinkin kummittelee. Jokainen tekee lapset omasta halustaan ja silloin on tyytyminen siihen, ettei lapsettomat aina halua ryhtyä varaäideiksi tai varaisiksi. Se ei ole katkeruutta vaan päätös elää elämä siten kuin haluaa.

• lifemocker

eiköhän noita lapsettomia miehiä kuitenkin ole PIKKASEN enemmän kuin niitä lapsellisia....

• Minulla ei ole lapsia enkä ole kyllä seurustellutkaan koskaan.. en silti kelpaa edes lapsettomalle naiselle... että näin.

• anteeksi vain

Itse en ottaisi yh-miestä. voisin perustella kantaani näin: lapset ovat ihania,kunhan ne eivät ole omia. En itse koe olevani valmis äitipuolen rooliin enkä halua lapsia. Olenkin vasta 23-vuotias mutta kelloni ei tikitä.
      Eräs ystäväni on yh.äiti häneltä olen kuullut juttuja millaista arki on lapsen kanssa ja niistä olen saanut sellaisen käsityksen,että en jaksaisi todellakaan mitään lasta elämääni. :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      656
      5410
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      21
      2377
    3. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      114
      1617
    4. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      235
      1592
    5. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      93
      1477
    6. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      23
      1416
    7. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1175
    8. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      9
      1153
    9. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Maailman menoa
      321
      1145
    10. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      313
      1108
    Aihe