Olin juuri kutsunnoissa, minut määrättiin panssarirykmenttiin ja odotan tulevaa innolla. Liikuntaa olen harrastanut vain epäsäännöllisesti jalkapalloa ystävien kanssa pelaten ja lenkkeillen. Lomakkeissa kysyttiin että onko kuntoni riittävä suoriutumaan palveluksesta ja koenko käskyjen ottamisen vaikeaksi. Ajattelen samaa molempiin: Se mitä ei vielä ole, tulen oppimaan. Erityisesti kurin ja täsmällisyyden kannalta.
Kysymykseni kuuluukin että onko foorumin negatiivisesta sävystä huolimatta täällä ihmisiä, joilla on hyviä kokemuksia? Ja miten päästä odotuksen jännityksestä eroon! Sitten vielä tähän lisäksi: Jos aiot kirjoittaa tänne asiattomuuksia, et tue yhtään armeijanvastaista ristiretkeäsi, vaan olet esimerkkinä siitä mitä tapahtuu kun, ei ole opittu käyttäytymistä.
Tässä on myöskin jotakin henkilökohtaista mukana: Eräs läheiseni kärsi riippuvuudesta, ei opiskellut eikä käynyt töissä, mutta armeijassa käyminen muutti hänen elämänsä täydellisesti.
Positiivisia kokemuksia?
4
256
Vastaukset
- ensimmäinen..
HYVÄ kokemus on kotiuttamispäivä.Älä silti masennu kova koulu vahvistaa
- Tarkastettu
Vielä parempi kokemus oli se, kun rektaalitarkastus oli vihdoin ohi.
- perseraiskattu
Lämmön mittaaminen perseestä oli kenttäoloissa hupia kun selkäkipujen takia hakeuduin hoitoon.
- 33224455
No ei tota kannata ajatella, on siitä muutkin "selvinneet"
Itse meniin "avoimin mielin"; en ollut kehittänyt itselleni tavoitteita tai ennakkoluuloja..
Onhan siellä mielenkiintoisiakin asioita. (ainakin panssarivaunut ovat kivoja ;)
Ihan varmasti jossain vaiheessa PaleltaaVäsyttääVituttaa. (jostain syystä siihen ei kuole)
Ei tohon aloittajan kysymykseen ole oikeaa vastausta....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374765Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4851460Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77913
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53891- 59840
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48748Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57707