Moikka,
Millainen luonne eurasier nartulla on? Onko kovin dominoiva? Vaikeampi kuin keeshond ?Sopiiko hyvin maaseudulle, kun tuosta sosiaalistamisesta eurasierin kohdalla olen lukenut, että tulisi tehdä huolella. Sopiiko toisen nartun kaveriksi, joka erittäin kiltti ja rauhallinen?
Jos jollain kokemusta rodusta olisin kiitollinen vastauksesta, kun tuota rotua olen harkinnut jo pidemmän aikaa...
Eurasierin luonne?
Pystärit
2
235
Vastaukset
- En kovin hyvin
tuota eurasieria tunne, mutta sen tiedän että keeshondia leppoisampaa koiraa saa hakea, eikä silti välttämättä löydä. Joten jos narttukoiraa toisen seuraksi hakenet, niin ota se.
- hommaa vain eussi
Varmasti eurasier on oikein kiltti, jos pennusta asti tottuu toisiin koiriin ja on hyvin koulutettu. Tyypillisesti pystykorvanartut ovat sosiaalisia toisia koiria kohtaan oikein kasvaneina. Urokset ovat keskimäärin dominoivempia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682600
- 622562
- 681752
- 241577
- 201500
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91440- 151362
- 381213
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81167- 251086