On se kumma kun osa Haapaveden uimahallin käyttäjistä ole oppinut edes persettään pesemään mennessään uimaan.Uimapuvut päällä istutaan saunassa ja pikkusen seisoskellaan suihkun alla,siitä valvoja luulee että sääntöjen mukaan mennään.Ilmeisesti pesutiloissa pitäis olla vahti joka ei päästä altaaseen peseytymättömiä.Mitenhän aikuset akat kehtaa tuommosta peliä pitää?
Uimahallissa
25
723
Vastaukset
- ukkojen puolelta
Niistä pitää mainita päivystäjälle, oon mää joutunu sanomaan henkilökohta
sestiki.
Kyllä säännöt on noudatettavaksi, se on yhteinen etu. - tosi on
Nyt puhutaan oikiaa asiaa,.kyllä jokaisen kuuluu noudattaa uimhallin sääntöjä,sehän on yhteinen etu.
- virulainen mees
Naisethan ei tunnetusti pidä huolta henkilökohtaisesta hygieniastaan, ja siitähän se hiivatulehduski johtuu!!!
- se oik kys
vaan olisko se siinä että kiirehditään näyttämään kaunista vartaloaan kaikille miehille kuka sitä nyt suihkussa katteleepi jos ei satu olemaan vähän hin..........les......
- miten jussi on
tällaseen suhtautunu ? Häntääkö vaan kohotellen ?
- Sanaonvapaa
Et sitten ole suoraan voinut heille asiasta mainita? Ihan kohteliaasti muistuttaa säännöist? Sehän ois velvollisuus. Turhaan sitä valvojille valittamaan kun itsekkin voi ottaa asian puheeksi; vedoten sääntöihin ja hygieniaan. Tuskin ne huonosti sääntöjä lukevat siellä pukuhuoneessa sua kiusaamaan alkavat...
- yx akka
Ei sitä taho kehata mennä jollekkin arvosteyulle rouvalle sanomaan,tyttösille olen kyllä sanonut asiasta.
- Ihimetellä täytyy
etteivät aikuset viihti itteänsä pestä ennen altaaseen menoa,pitäisi kyllä jokaisen älytä ilman toisten neuvoakin ettei uima eikä poreallas ole pesu paikka. Opettajatkin voisivat antaa ohjeita koulukkaille kun sinne tulevat.
- suihkuun, saunaan
Niin, ei ne armon rouvat lue näitä palstoja, vaan se tiukempi tarkastus, ennen altaaseen menoa pitäisi saada tehtyä jotenkin muuten, mutta miten ?
- miksei se uima-
valvoja nuuhkase altaaseen menijöiden vehkeitä ennenku päästää veteen ?
Pesemätön värkki ku tuoksahtaa, sen jussi on monasti meille neuvonu. - yx akka
miksei se uima- kirjoitti:
Pesemätön värkki ku tuoksahtaa, sen jussi on monasti meille neuvonu.Onko kukaan pannu merkille,että meneekö nämä leidit märällä uimapuvulla kotiin vai riisuuko he niitä pois lähtiessä.Samanlainen riesa on muuallakin ,on tullut muutaman kerran käytyä kylpylöissä ja kyllä sielläkin istutaan jopa höyrysaunoissa uikkarit päällä,kloorivesi höyrystyy myrkylliseksi semmosessa paikassa.Venakot on täydessä meikissä ja kampauksissa altaissa,kyllä sitä pitää olla hienona ,meni mihin meni.
- nuo jussin opit....
miksei se uima- kirjoitti:
Pesemätön värkki ku tuoksahtaa, sen jussi on monasti meille neuvonu.no olokoon.
- ruostettahousuissa
Puhasta kakkaahan se on, mitä tuosta valittaa.
- pyllyn pesu on
vaativa homma. jussilta kuulin.
Ne valvojat vois näyttää ja opettaa sillee , miten se tehhää.- isolla sutilla
ku sivaltellee, näin halla-ahone .
- Luulen ,että
sirkka uljua mieluusti näyttää ja opastaa,
miten pylly puhtaaksi pestään.
Hälle vaan sanomaan, kun naapuris haisee ja vettä värjää.- voisko apuva
ottaa siltä sepolta ?
- Tautien pesä
Sehän on päivänselvä asia, että paskassa ryvette, jotka hallilla käytte.
- pikku kalle
Meidän kaupungin uimahallissa löytyy pahanhajuista suklaata noin joka päivä.
Pitäisköhän ensi kerralla maistaa onko maitosuklaata vai tummaa? - pylly on parasta
pa.... , sillee naturaalimpaa.
- pyllyvahti olis
sepolle sopiva jopi ?
voi reilusti kertoa, jos näkee jonkun uikkarit päällä saunassa, että se kloori höyrystuu saunan ilmaan myrkyksi, kaikki ei varmaankaan tiedä tätä.
- tiukka kuri oltava
jos on lukutaito, niin ei onkelmaa
kyllä seinässä lukee miten toimia
voi kovakallosempia kyllä muituttaa ja kertua valavojalle - kuka sonnassa
kylypee ,se lemussa lempii. Jussin oppia.
- ureaprosentti
kertoopi miten kusisessa veessä hoopolan hallisa uiskennellaan..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271538Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391449Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly121345Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3391301Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681245- 12988
- 7951
- 20929
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7881- 71816