Olen nyt muutaman kerran yöllä herännyt siihen, että oikeasta korvasta kuuluu eränlainen tärinä. Ihan kuin joku käynnistelisi pihalla autoa (mutta se siis todellakin kuuluu siitä korvasta). Ei se tunnu paineelta vaan ihan smmoiselta "tärinältä".
Voiko se johtua vaikusta, niskasta, hampaista, vai joku tinnituksen uusin muoto sihinän ja suhinan tilalle?
korvassa tärisee!
6
10599
Vastaukset
- ihmettelijä...
Mulla on ollu täs viimepäivinä juuri samanlaisia oireita. Yhtäkkiä korvassa vaan tärähtää ikävästi. MIstäköhän mahtaa johtua?
- nyyh*0
eikö kukaan tiä?
nyt se on ollut pois, mutta nyt taas humahtelee ja tärisee. - hrm
on ollu samaisia oireita! loppunu kun on vaikut poistettu....!? en oo varma kun ei ole diagnosoitu..?
- Hyphema
Mulla ollut jo noin vuoden sama homma. Mulla toi tärinä tulee tietyistä "taajuuksista",en osaa oikee selittää. Aina ku kännykkään tulee viesti tai joku soittaa nii korvas tuntuu,jos joku radios ettii radiokanavaa nii siit kuuluva surina ottaa korvaan myös,kerra huomasin et koirapiilliki ottaa korvaan :D
- Trrr
Mul ollu sama kohta vuoden verran. Alko ensin oikees korvas värähtely, joka myöhemmin muuttu sellaseks inhottavaks rutinaks, ihan kun olis vettä korvassa. Tunnen myös miten oikeessa korvassa kuulo on huonontunu. Nyt alko vasen korvakin särähtelee, joten kai sitä joutaa lääkäriin. Nää oireet alko siis viime vuoden loppukesästä kun oli sitkee hengitystieinfektio poskiontelo- ja korvatulehdukset. Sain ab-kuurin ja allergialääkkeitä, kontrollissa lääkäri totes oikeessa tärykalvossa sameutta, mutta ei kuulemma enää varsinaista tulehdusta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e3067708Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne856019Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1713560Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee322037Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1951911Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san221886- 361669
- 441494
- 221441
- 551422