Olen 32v nainen ja en harrasta yhden yön juttuja. Nyt edellisestä seurustelusta on jo vuosi aikaa ja en ole uutta suhdetta löytänyt. Halut ne on minullakin. Olen vaan miettinyt, että menettääkö maineen helposti jos moiseen ryhtyy. Olisiko hyväksyttävämpää ottaa joku vaki systeemi?
Ulkonäöllisesti kelpaan kyllä monelle, mutta en ole omien aatteiden vuoksi koskaan kenenkään matkaan lähtenyt vaikka seuraa on ollut tarjolla.
Yhden yön juttuko olisi ratkaisu
3
293
Vastaukset
- lifemocker
maineen meno riippuu vähän siitä miten isossa kaupungissa asut!
mutta tietenkin joku vakisysteemi nyt olisi helpompi ratkaisu, eipähän tarvitse miettiä tauteja ja ainahan se on muutenkin "turvallisempi". siinä on vain 2 ongelmaa:
1) miten löydät hyvän sänkykumppanin (en suosittele tietenkään varattuja)
2) miten saatte tunteet pysymään poissa kuvioista - ei satunnaissuhteit
Vakituinen puoliso. Ei seksin puutteeseen sentään kukaan kuole, mutta moraaliton jakorasiaksi alkamien rikkoo ja särkee ihmisien psyykeen. Voi olla että seksin puute poistuu, mutta nälkä kasvaa vain syödessä ja elämään tulee vielä ainkin kymmen uutta onelmaa vaikka seksijutut tulivat hoidettua.
- tätä mieltä
No, vakisysteemi on kyllä vaivattomampi jos sellaisen löytää. Itse löysin vakihoidon muualta kuin baarista, mutta voihan sen sieltäkin löytää. Tosin monet baaripanijat hakee vain yhtä kertaa. Suosittelen kartoittamaan normielämänympäristösi, josko sieltä se vaki löytyisi. Muuten varmaan sitten pitää baarin kautta, jos ei netin mahdollisuuksia halua käyttää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 903255
- 883033
- 681872
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191832- 301757
- 211701
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341369- 481327
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91319