Sairastin angiinan pari viikkoa sitten. Kurkku edelleen omituinen ja välillä nieleminen sattuu eikä vieläkään pysty kunnolla haukottelemaan. Kävin eilen uudestaan lääkärissä mutta ei löytyny mitään. Onko kenelläkään muulla ollut angiinan jälkeen samanlaisia oireita?
Angiina
5
168
Vastaukset
- kurkut kuntoon
jep-suolavedellä kurlaus ja apteekista Emsin suolaa. On myös erilaisia kurkkuspray juttuja Hexoral Tallinasta
- harmillista
mulla vielä kuukaudenkin jälkeen kurkku aristaa ja kipeä :/
- alexandra844
Sattuuko sulla nieleminenkin? Yllättävän kauan tuntuu kestävän ennenkuin kurkku täysin normaali :O
- aleksandra844
alexandra844 kirjoitti:
Sattuuko sulla nieleminenkin? Yllättävän kauan tuntuu kestävän ennenkuin kurkku täysin normaali :O
Niin ja kun mulla ei ole ollut nuhaa eikä mitään, pelkkä angiina. Mites sulla?
- alexandra844
aleksandra844 kirjoitti:
Niin ja kun mulla ei ole ollut nuhaa eikä mitään, pelkkä angiina. Mites sulla?
Selvisi sekin kurkkukipu. Kävin tänään tk:ssa ja taas on angiina :-\ vielä kipeämpi kuin edellinen...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 903275
- 883043
- 681872
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191842- 301777
- 211711
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341389- 481327
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91319