Mistä löytyy halpaa hierontaöljy? Seksikaupasta toki löytyy kaikenlaista öljyä, mutta sellainen ihan tavallinen hierontaöljy joka tavalliset hierojat käyttävät? Saako esim. jostain CityMarketista tai Prismasta tai mistä?
Mistä halpaa hierontaöljy?
4
7740
Vastaukset
- Luonnonöljyt
Monet hierojat käyttävät valkoöljyä perushierontaöljynään. Sitä saa esim täältä: http://www.jaccara.com/product_info.php?products_id=82
Itse pidän kuitenkin enemmän luonnonöljyistä, kuten oliiviöljystä. Se on iholle parempaa ja antaa mielestäni lämpimämmän tunteen. Hierontaöljyksi sopii periaatteessa kaikki öljyt, joita käytetään ruuanlaitossa. Hajustettuja hierontaöljyjä saa myös ylhäällä olevan linkin kautta. - luonto kiittää
Öljyjä on olemassa myrkyllisiä ja myrkyttömiä. Olen käyttänyt oliivioilia, joka on tur-
vallinen säilöntäaineeton vaihtoehto. - Olen oppinut täällä
Täällä palstalla joku neuvoi, että jos jompikumpi tai molemmat joko hieroja tai hierottava on miehiä, niin ensiksi vetäisee kuivat, siitä ulos purkautunut siemenneste eli smegma on mitä loistavinta hierontaöljyä ja vieläpä ilmaista.
Jos on naiset kyseessä, täytyy ostaa jotain tummelia tai vastaavaa. - Hieroja (n)
voi höperyyden huippua! eihän smegma ole spermaa vaan sitä köhnää, jota esinahan alle muodstuu. kyllä taänne kaikenlaiset toopet kirjoittelee muka jotain tietävinään.
ja toisaalta taas mennään vitikkoon niin että paukkuu, sillä tuo genitaalien hieronta EI kuuluklassiseen hierontaan.
Toisaalta, jos aloittaja hieroo läheisiään kotioloissa, niin hierontaan tosiaan käy kaikki öljyt, mitä ruokakaapista löytyy. On sottaista hommaa, mutta mitäs tuosta. Normaaleja, kaupasta saatavia rasvaisia perusvoitetakin voi käyttää hieronnassa. Tosin ne eivät ole kovin riittoisia.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043404
- 883093
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201953- 691916
- 381887
- 221756
- 241697
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341459Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91349- 481337