Haluaisin ostaa Opin lakkoja ihan järkevään hintaan. Olen katsellut niitä netistä Transdesignin sivuilta, mutta enää en löydä niitä sieltä. Tietääkö kukaan, mistä luotettavasta nettikaupasta Opeja voisi ostaa? Suomen kaupoista en halua ostaa, koska ovat järjettömän kalliita.
Mistä OPIn lakkoja?
4
325
Vastaukset
- jenley
Transdesign siirsi OPIn lakat (ainakin toistaiseksi) nailsupplies.us sivustolleen. Ne ovat siis molemmat samaa firmaa. OPIn lakat saa näkyviin vain rekisteröitymällä sivulle. Itse jatkan tilailua tuolta. Transdesignin kanssa homma on toiminut moitteettomasti.
- Kikyo
Ahaa, no nyt selvisi sekin. Kiitos paljon! Olen aikaisemmin tuolta sivulta jo tilannutkin ja kaikki sujui moitteettomasti. :) Nyt pääsen tilaamaan niitä Opejakin. Kiitos!
- 16+10=
Kannattaa huomioida tämä uutinen:
http://yle.fi/uutiset/yha_useamman_nettishoppailijan_asioitava_pian_tullin_kanssa/6348541
Eli isommat erät esim. jenkeistä kannattaa tilata tän vuoden puolella ;)- Kikyo
No huh! Ö_Ö Ei voi olla todellista. Kuinka joku voi päättää jotain noin julmaa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 853141
- 883003
- 681852
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191792- 271691
- 211681
- 241677
- 481317
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi321316Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91299