Hävettää vähän itekkin myöntää, ettei vuonna 91 syntyneellä miehen alulla oo mitään järkevää tekemistä. Täällä vaan teille vittuillu, sori.
Eli tossa ala-asteella aloin pelaamaaan runea. Mun ns. "kamu" sai eräänä päivänä keyloggerilla mun saliksen ja vei multa kaikki kamat mun yli 80 levusen tyypin. En ollu ikinä käyttäny mitään botteja ku kehitin mun tyyppii. Ite omin pikku kätösin "levutin". Siitä lähtien oon ollu katkera koko pelille, sekä sitä pelaaville "nysvöille".
Tänä päivänä ei oikeen työnhaussa oo onnistanu ku jatkokuolutuspaikka on hakusessa, paskan koulumenestyksen myötä. Eli elän sossun tuilla. Joo, haukkukaa vaan mua paskaks, niinhän mä teillekkin oon tehny.
Saatan vielä tän viestin jälkeen postailla jotain paskaa tänne ja vittuilla teille.
Sori jo etukäteen. Jos mä vielä sanon teitä paskaks tai jotain, niin se johtuu mun mielenterveysongelmista. Nään harhoja ja kuvittelen, että joku tappaa mut (varjo-olennot). Te ootte mun vihollisii ( mun toisen "minän" mukaan , ei siis mun joka tässä nyt kirjoittaa.)
Okei, tää oli aika sekava viesti. No mut koittakaa kestää mun vittuilua, koska mulla on kaks persoonna/minuutta tässä maailmassa. Saan lääkeitä ja hoitoa psykoosiini. Oneks sain kirjotettuu tän viestin "selvänä".
VILPITTÖMÄT ANTEEKSI PYYNTÖNI VITTUILUSTANI.
TERV. PERA 91 (Olen itse paska ja pentu jne.)
Tunnustus !!!! (mä pera)
21
286
Vastaukset
- pera91
ootko p*ska? pentu.
- (.) (.)
Jotain on pahasti vialla päässä, jos itselleen vittuilee.
- iDestroyBotters
Sun pitäs mennä saunantaakse, oot ihan vitun sairas :D Missäs asut niin tulen listimään.
- pera91
ootko p*ska? pentu.
- pera91
ootko p*ska? pentu.
- pera91
haistappa v*ttu jne. pentu.
- pera 91
Ite haistan äitini vittua ja pentu olen =) (ehehheeeeheeeheeeehhehehhehhehehhehhehhehehehhehhhhehhhehhhehhhehhehhehhehhhehheh= olen mielisairas) ↑
- pera91
ootko p*ska? pentu.
- pera91
- pera91
ootko p*ska? pentu.
- pera91
ootko p*ska? pentu.
- pera91
- pera91
ootko p*ska? pentu.
- pera91
ootko p*ska? pentu.
- pera91
ootko p*ska? pentu.
- pera91
ootko p*ska? pentu.
- pera91
ootko p*ska? pentu.
- pera91
- pera91
ootko p*ska? pentu.
- pera91
ootko p*ska? pentu.
- pera91
ootko p*ska? pentu.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043404
- 883093
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201953- 691916
- 381887
- 221756
- 241697
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341459Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91349- 481337