Olisko kenellään sanoja tästä? Kosketti eilen kun kuulin radiosta. On vissiin Löytyn tekemä??
'Haavoittunut enkeli'
3
240
Vastaukset
- Sanat-
Kärpix sä tarttet Jeesusta sairaan mielesi parantamiseen. Jeesus rakastaa sua! Minä en kokenut olevani se haavoittunut enkeli, koska Jeesus on parantanut mut ja tuo sun teksti ei liikauttanu mua mihinkään suuntaan, ehkä toi vaan säälin tunteita sua kohtaan- Tunnen tytön jota on haavoitettu. Ja olin just jutellut hänen kanssaan kun tämä laulu tuli radiosta. Siksi kyselin sanoja. ♥ Toivottavasti saat myös apua itsellesi Kärpix.
- Sinisen syvyys
Jaakko Löytyn biisi on joo. Muistaakseni levyllä Sinisen syvyys. Hyvä levy muutenkin.Sanoitukset, löytyykö googlettamalla?
- Sanat--
Kiitos. :) En löytänyt sanoja googlella. Mutta yritän etsiä tuon levyn käsiini jostain. :) Kiitos tosi paljon.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista897627- 1055522
- 2664738
- 484662
- 653382
- 502768
- 582447
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222408Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292372- 412244